chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 i natt at jeg bestilte en UL og det viste klart og tydelig at det var ei jente inni magen. Drømmen var så virkelig at det satte mine meninger i tvil, jeg har hele veien vert sikker på at det er en gutt inni der, men jaggu meg. Nå kjenner jeg tvilen krype innover meg!!! Og det erjo bare såååå lenge til neste UL 19 juni!!
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 spenned... jeg og hadde masse ul-drømmer før vi hadde vært der..trodde gutt fra starten og helt til uke 15-16, fordi alle sa det måtte være gutt!(?) men de siste 2 ukene før ul begynte jeg å drømme at vi fikk jente, så fikk skikkelig jentefølelse på slutten... og ei lita jente er det som kommer ;D Lykke til på ul! skal telle dager med deg, for vi skal flytte den samme uken!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2008 Åh, ble helt usikker her. Den sikre overbevisende følelsen som har vart nå i snart 18 uker er borte.. helt borte!! Nå drømmer jeg om rosa kanter i senga, hvit dyne med rosa broderi på (likens pute) Rosa helseteppe og rosa dyne i vogna.. hehe, det var vel det rosa jeg vil ha... Ellers blir det unisex-farger om jeg kan kalle det det=) Hmm, hadde vert kos med ei lita tulle da, når jeg har gutt fra før.=) Ja det er langt å lenge til UL men får teller dager til flytte uka di jeg da=)
Mamma mjaua Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 hehe, har det motsatt av deg HI. jeg har siden uke 7 drømt om å føde jente, ha en nyfødt jente eller en jente i barnehagealder. hver gang jeg drømmer at jeg ahr barn, så drømmer jeg at det er en jente haha. men på ul så viste det seg at det var gutt. men selv etter uk har jeg drømt at det er jente. skikkelig rart:)
Mamma mjaua Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 ops, skulle stå: men selv etter UL har jeg drømt at det er jente.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. mai 2008 Hmmm. spørs om det er som "omvendt psykologi" altså... vi drømmer det motsatte at ett eller annet... Det jeg skulle si nå lød så fornuftig oppi hodet mitt men ikke når jeg skulle skrive det=) Regner med du skjønte hva jeg mente=) Blir spennende å se hva UL viser om 1.5 mnd igjen.. om ikke før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå