Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Da jeg ikke har familie her,ønsker jeg sårt at barna mine ska få "reserve famile" .Jeg er alene-mor og har 3 barn.. Min eks mann vil ikke møte vår sønn..Selvom han var planlagt..Har samme pappa på alle 3 barna.... Hadde vært så koslig å hatt en famile.En mann kan gråte sammen med, le sammen med osv...Så hvorfor ikke prøve..?? Er jo ihvertfall lov å drøm da ;)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Din x mann vil ikke møte deres sønn? Hva med de andre barna da? Hadde du ikke samme far til alle? Synd å være uten familie. Hvor er du fra?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Vi er fra Oslo- Men har ingen der heller,da min fam har flytta til utlandet.. Men vi bor nå i Møre og romsdal Min eks mann er veldig sp,han ombestemte seg plutselig..Hans sitt tap...Hvor bor du hen da?? Asl??
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Østfold her... Er gift, men vi har ingen familie her vi bor.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Der er vi 2-3 ganger i året..Har dere mange barn??Evt alder?? Er på Hunderfossen i sommern,sammen med unga hvert år å...
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Jente på 2,5år Har familie oppafor. Vi er på Amadeus Dyrepark om sommeren.. tenker på Kristiansand Dyrepark eller Hunderfossen i år. Jeg har søsken som er i barneskole alder også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå