Mockanin Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Ene kusinen min fikk en baby her om dagen. Denne kusinen har jeg ikke noe spes. kontakt med, hun er mye yngre enn meg, bor 130 mil unna, osv. Men så lurer jeg på om jeg skal lage et kort til dem og kjøpe en liten ting til babyen og sende til dem. Søsteren hennes fikk baby 2 mnd. før jeg fikk minsten, men jeg fikk aldri rota meg til å kjøpe noe og sende til dem. Var så mye som skjedde her med oppussing av hus, høygravid og bekkenløsning. Nå er det også sånn at denne kusina som fikk baby har fått baby med en jeg gikk på skolen med. Ville dere sendt noe til denne kusina selv om den andre ikke fikk noe? Vil jo ikke forskjellsbehandle heller da.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Kan du ikke kjøpe noe til begge da?
blåbæret Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Da hadde jeg sendt til begge og blitt ferdig med det! Er jo aldri for sent!
Mamma Mirabell Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 nei det ville ikke jeg gjordt.. er ikke alltid det er nødvendig meg gaver.. litt rart å bare kjøpe for å kjøpe vist du skjønner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå