Gå til innhold

Reserve-familie søkes...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg ikke har familie her,ønsker jeg sårt at barna mine ska få "reserve famile" .Jeg er alene-mor og har 3 barn.. Min eks mann vil ikke møte vår sønn..Selvom han var planlagt..Har samme pappa på alle 3 barna....

Hadde vært så koslig å hatt en famile.En mann kan gråte sammen med, le sammen med osv...Så hvorfor ikke prøve..??

Er jo ihvertfall lov å drøm da ;) ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men hvor bor du da?... hjelper lite om vi sitter på hver vår ende av landet og er alene med barna våre...;D

Skrevet

Hei,

vi har heller ikke noe familie, tenker på besteforeldrene osv. De borl langt unna.Barna har en pappa som ikke bor langt unna men han bryr seg ikke så veldig.

Vet ikke om vi kan være reserve familie for dere men vi kan treffes og barna kan leke sammen og vi kan skravle om alt og ingenting:-).

Synes veldig ofte at bare det å snakke og vite at andre bryr seg , hjelper masse.

Vi bor i Oslo, og barna er 3 og 6 år.

Skrevet

Jeg er week end hjem (gjennom barnevernet) for en gutt på 4 år.

Kan godt tenke meg kombinasjonen av å kjenne dere, altså gjøre noe sammen, OG fungere som en som kan ta med barna på noe uten deg en gang i blandt.

Mann (48)

Skrevet

Hørtes jo veldig snilt ut.. Hvor bor dere??

Er så fokus på kidnapping nå for tiden... Skummelt..

Skrevet

Synes dette høres ut som en god idè jeg, HI!

Men du må jo skrive hvor du bor da? Lettere å svare deg da:)

Skrevet

Vi bor i Møre og romsdal..Dere da??Hadde vært veldig koslig å blitt kjent da..Og manns-figurersku vi hatt mer av ja..Tar av hatten for deg ,ikke alle mannfolk som orker å være sammen med barn,dem ska heller være med kompisa,osv.... Flink du syntes jeg... Hørtes veldig snilt ut da,at du orka dette ..

send meg gjerne en mail '

[email protected]'

Venter spent...

Ha en super dag

Skrevet

Beklager! Da du ikke oppgav sted, gikk jeg ut fra at du holdt til i eller ved Oslo. Det er jo mest typisk for oss Oslo-folk å regne med at Norge er der vi bor.

Vet ikke helt om man kan kalle det snilt å være week end hjem. Det er jo hyggelig å være det, og dessuten får jeg lønn (før skatt) på 1.000 pr helg plus 400 til utgifter. Og tenk på alt man sparer på å gå tidlig til sengs for å stå tidlig opp, i stedet for å være ute med kompisa.

Fin måte å få nye venner på, er det også. Jeg kunne jo blitt kjent med deg og dine, om dere bare hadde bodd i Oslo-området. For den som heller lever om dagen enn på natta, er det ofte bedre å kjenne folk som må stå opp p.g.a. barn, enn å ha kontakt med bare single.

Ønsker deg lykke til med å finne en Reserve-familie, nå som det er kjent at du bor i Møre og R.

Mann(48)

Skrevet

Her hadde jeg blitt skeptisk gitt....

Skrevet

Uff ja. Hvis man søker på internett etter en reserve-familie, og noen faktisk svarer, bør man jo bli skpetisk. Ikke minst hvis vedkommende erklærer seg som ikke-akutell :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...