sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 vi blir ganske mange, 34 med barn og voksne. Noen kommer tilreisende, og ikke alle kjenner hverandre så godt. Og vi er ikke glad i veldig formelle tilstelninger... dagen før dåpen inviterer vi derfor til drop-in selskap hos oss, med grilling av burgere og pølser, lek for ungene og tid til å få pratet med de vi ikke ser så ofte, og at de som ikke kjenner hverandre så godt kan bli litt kjent.(Vi skal gifte oss om et år, så det er fint at alle får litt tid til å bli bedre kjent). Dette selskapet er frivillig, sånn kom når det passer - om det passer-ta med barn hvis du vil- bli så lenge du vil. etter dåpen møtes vi for kaffe og kaker ( ikke mat). dette selskapet varer da et par-tre timer. noen skal med tog/fly på ettermiddagen, noen ha ikke helse til mer enn en - to timer. På denne måten går ingen glipp av så mye. Synes dere det høres ok ut? Hva synes dere om å ikke ha mat i dåpen, bare kake?
☆Monkey Business☆ Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Syns det høres veldig koselig ut, jeg trenger ikke å være så formelt hele tiden.
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2008 Tusen takk! Kult nick!
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 høres ok ut flott! vet om mange som bare har servert kaker og kaffe i dåp, uten å ha grilling dagen før da.. gøy! vi blir nok å gjøre sånn med neste som kommer. bare kaffe/kaker. enkelt å greit. i mini sin dåp, ordnet jeg (les: JEG) til middag, kaffe og kaker for over 50 stk... så tviiiler for jeg gidder det igjen...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Synes det hørtes veldig koselig ut jeg =) Smart gjort =)
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. mai 2008 takk, jenter. da sender jeg t invitasjoner, og tenker ikke mer på hva gjestene kommer til å synes!
Poteto Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 tror dei kommer til å synes det er en god ide.. vi hadde dåp ilag med tvillingsøster mi sin unge og, da var det 3 familier der. mangen "kvidde" seg litt til å gå, for var ikke så mangen som kjendte hverandre. men det gjekk helt fint forda. så en grillfest dagen før er en kjempe ide
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå