27dager Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 .. er 9+1 idag så da er jeg vel i begynnelsen av min 10.uke? Grunnen til at jeg skriver er at jeg de siste 2-3 dagene ikke har vært uggen og mye mindre trøtt.. også mindre strekking ol. i magen. Vet jeg burde nyte det men er litt bekymret.. men det er vel rundt denne tiden man slutter å være kvalm og trøtt? Takker for svar.. Og god 1.mai!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Hei:-) Har det akkurat på samme måte som deg!! Da jeg bikket 9 uker ble jeg mye bedre, jeg var på ul forrige fredag så alt står bra til her, og det gjør det nok hos deg også:-)Jeg er 9+6 i dag.
AO3 Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Jeg ble plutselig i fin form i uke 8 (bim uke 9), etter tre uker med konstant kvalme. Alt er fint med mini. Du kan trygt si at jeg fikk livet mitt tilbake!
27dager Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2008 FLott å høre. Kan jeg spørre hvordan du fant ut at alt står bra til? Tipper alt er vel her, men merker jeg gleder meg til uke 12 og hvertfall til ul i uke 18-19 for å "forsikre" meg..
AO3 Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Jeg skulle tilfeldigvis på tidlig UL uansett noen få dager senere, og der var det en perfekt liten spire. Hørte også fosterlyden i uke 12/13. Nå er jeg i uke 15/16, magen og livmora vokser, og jeg skal til jordmor i morgen for å høre fosterlyden igjen... Kjenner jeg blir nervøs bare av tanken, men kroppen min forteller meg at alt er fint, så da må jeg vel nesten bare stole på den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå