HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Hvor lenge er det vondt å rocke? Syns det gjør kjempe vondt, orker bare rocke annenhver dag. Har hatt ringen i en uke, etter en dag med rocking, orker jeg bare noen få runder dagen etter.. Jeg vil, jeg vil- men føler meg helt mørbanka:-( Flere med samme problem? Eller er det bare jeg som er en pyse og ikke takler smertene
Mamsen og lillegutt Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Dette skjer med alle. (eller ihvertfal de fleste). Det tok nok et par uker før det ikke gjorde vondt mer. Nå har jeg hatt den i 3 mnd og kan stå å rocke i 20 min i strekk uten at gjør vondt... Lykke til:)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Den første uka var det veldig vondt, ja. Men når det blir så vondt, bør du ta en liten pause på en dag eller to. Nå på uke 3 gjør det ikke vondt lenger.
HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2008 Å, takk for svaret det var oppløftende... Da får jeg ta det litt rolig i starten og håper på at det blir bedre:-) 3 mnd?? Ser du noe resultater da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå