Gå til innhold

Jeg er GRAVID!! 8 uker etter MA!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wiiiiiiii, er SÅ glad (og nervøs). Ultrasvak CB i går (negativ CB dig), og KLART positiv CB i dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ååååå, sender ut alt jeg kan av "gravid-støv" eller hva det heter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye håper spiren klorer seg fast og blir der i 9 mnd.

Hår du en oppskrift som du ønsker å dele med oss andre?? Når hadde du el og sex?? Før el, hver dag eller??

Skrevet

Takk:)

Vi hadde sex hver dag i 1 1/2 uke, men faktisk ikke på selve EL dagen (for da var jeg innlagt på sykehus). Lå også med bena opp etter samleie...., men det er det jo en del som mener er unødvendig... Hadde EL for ti dager siden.

Lykke til, til deg også!

Skrevet

tok du el test?? jeg fikk pos to dager etter hverandre. Fatter ikke hvorfor det ikke skjer noe snart, sa i juli. Har sex rundt el tider, men ingenting.

Skrevet

Gratulerer!!:) Håper spira klamrer seg fast denne gangen..:) Vi er i 3.pp etter ma, og denne gangen SKAL spira sitte!:)

Skrevet

Så flott, kjempeglad på dine vegne!

Skrevet

gratulerer!!! så morro!! har cb digital også slått ut positivt nå? er det fire dager før ikm?? kos deg masse!!! selv testet jeg negativt på cb digital i går (2 dager før ikm) så har vel mistet håpet.....meeeeen kan jo hende...

Skrevet

Ååååå- så kjekt!! Gratulerer så masse. Da følger du med meg over til 1 tri som vi snakket om i går.:) Ble skikkelig glad når jeg så innlegget ditt.

Håper at det går bra med oss.

Klem

Skrevet

gratulerer så mye:)

så fiiint at den satt igjen så fort da :D

selv ble jeg gravid i 1. pp ettr SA.. :)

når er termin da??

her er foreløbig termin 3.januar.. men som sagt.. usikkert ed syklus siden jeg ikke fikk tanta før jeg ble gravid igjen.. :)

lykke til;) ses nok inne på 1.trimester osv. :D

Skrevet

Hei! Og tusen takk for gratulasjoner!!!

Jeg testet positiv EL med Persona monitor (og det ble bekreftet på innvendig UL den dagen at et egg hadde sluppet fra høyre eggstokk).

Antar IKM er lørdag, men vanskelig å vite etterson jeg ikke vet om det er ordentlig syklus etter MA. Uansett positiv test 10 dager etter EL!

Hmmm, må sjekke på terminkalkulatoren når det blir termin:))

Åååååh, jeg håper det går bra denne gangen!

Vi sees inne på 1.trim!

Skrevet

Nei, for en herlig nyhet!

Gratulerer sååååå mye, og masse lykke til fremover! :o)

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til med svangerskapet! :)

Skrevet

Gratulere!!!! Fint at du ble gravid igjen så fort etter ma.

Lykke til, og håper spira klamrer seg fast denne gangen

Skrevet

Gratulerer så mye! :) Håper spiren din virkelig klorer seg hardt fast!!!

Skrevet

Hurrraaa for deg og spiren !!! Må være en vanvittig deilig følelse. Håper jeg kan dilte etter deg snart (selv om jeg har en uggen følelse av å ha misset på EL denne pp).

Skrevet

Godt å høre. Gratulerer!! Nå må spiren klore seg fast og bli en frisk liten baby. Lykke til!

Skrevet

Hurra på dine vegne!!!

For en herlig nyhet!! Unner dere som har hatt en sa dette ekstra mye! Lykke til med svangerskapet:)

Klem herfra

Skrevet

Tusen, tusen takk for alle gratulasjoner! Det varmer veldig:)))

Gleder meg til å se nickene deres inne på 1.trim snart!

Og Sonata08, jeg skal følge med! Håper det var nok i forhold til EL, og at det ligger et lite multebær der inne nå et sted! Når kan du teste tror du??

Skrevet

Gratulerer så masse masse, håper spiren klorer seg godt fast! :)

Symptomer, el?

Skrevet

Gratulere og masse lykke til, sees snart på 1.tri håper jeg. :D

Skrevet

Gratulerer så mye!! :) *misunnelig* :)

Kos deg masse med den voksende magen , og lykke til :)

Skrevet

Ja, symptomene er som følger:

"brennende"/støl i korsryggen (det har jeg vært nesten en uke)

forstoppet

oppblåst mage

TRØTT

stikkinger i livmoren

+ at kaffen plutselig smakte rart! Det var egentlig sånn jeg skjønte det, for det har skjedd hver gang, sånn to dager før positiv test;)

Skrevet

Gratulerer så mye! =)

Jeg skulle jo også teste i dag. Men jeg presterte å miste uringlasset i do!!!! Så da glapp dagens sjanse (morgenurin), og jeg må vente til i morgen.

Kanskje like greit, egentlig... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...