Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 og sender ekstra klemmer til idefix, Natteravnen og Olebrumma.... Å se mamman sin alvorlig syk er tøft. Mamma som er klippen i familien, som er høvdingekvinnen som kan alt og vet råd om det meste....som kan trøste og pleie når vi andre er syke. Som kan passe barnebarn og nyte det, som alltid er der når vi trenger henne.........det er vondt og det er skremmende. Håper dere står stødig sammen i familiene........og idefix, din søster lever kanskje sitt eget liv hvor hun kommer aller først, men jeg håper ikke dere lar henne få alt fokuset i de neste ukene. Bruk kraften din hos moren din istedetfor og vær sammen med henne......og husk, små barn gir mye mer positivitet enn det motsatte, kanskje det kan være godt for moren din å ha vitalitet nært rundt seg:-) Så håper jeg dritgrei snart får holde lille gullet sitt i armene og slippe være sliten og redd mer:-) Tenk, nå er det ikke langt unna:-) Alle dere andre som sliter på hvert deres vis, jeg sender klemmer til alle sammen, og med ønske om en lang helg i harmoni og kjærlighet:-) Alle dere som har det fint får jammen klemmer dere også:-) Klemmer ivei:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. mai 2008 Og tebekaa.....du skulle vært nevnt øverst i innlegget mitt.......klem:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Slenger meg på denne.....Og gir klemmer til dere alle. Jeg vet også hvordan det er å ha en alvorlig syk mamma, der hvor man ikke vet utfallet ennå er veldig energitappende. Nå gikk det bra hos oss... Men stå på, det kommer bedre dager, så mye vet jeg. Og lykke til dritgrei....Kan ikke være langt unna nå denne lille knerten:o)
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Jeg klemmer jeg også. Å ha slik sykdom inn på seg,det er et mareritt.Men jeg tror det pappa sa er rett.Er verre for di som er rundt..Jeg var en av di som fikk beholde min mamma.Så denne sykdommen kan gå bra også. Så vil jeg heie på drigrei og hennes lille smule =) Ikke lenge til nå,så koser du med en fersk baby;o)
Plutseliten :) Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 En fin dag ønskes fra meg også,benytt den til å være ute å se på at naturen våres, time for time. Det er mye kraft og energi,det er overveldende og flott. Klemmer til de som trenger mye styrke og kraft de neste dagene,både for nye små undre og til de som sliter med sykdom og smerte.
Reveenka Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Jeg tror jeg tar i mot en klem jeg, før jeg sender den videre til alle! c",)
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 Det beste med å få en klem er at en da får gi en tilbake også :0) Klemmer i massevis.
tebekaa Skrevet 2. mai 2008 #9 Skrevet 2. mai 2008 Skjønninger er dere! Alle sammen! Livet er heldigvis som oftest fullt av nyanser også i motgangstider. Jeg blir ihvertfall ekstra flink til å sette pris på små ting merker jeg, som for eksempel: - å få klemmer og gode råd fra dere her inne - få et SUPERsmil av mellom-snupp som er overlykkelig over å ha fått sko med hjul under - våkne opp helt uthvilt - av seg selv - om morgenen og lure på hvor det har blitt av babyen (pappa tok visst en klem-dag) - pappa gråtass bruker klem-dagen til å klemme oss og lage mat til oss - få 3 timer shopping med mellom-snupp, uten baby, med innlagt is-pause og latterkuler - spise altfor mye fordi maten er altfor god - drikke ananas-brus - få klem av mellom-snupp enda en gang fordi hun er så glad for de nye skoene:-) - se at store-snupp har en superfin dag - lille-snupp sovner med et smil:-) - kjenne at jeg lever, ikke har vondt noe sted, er frisk og har fine mennesker rundt meg God helg til alle goingene her inne, god tur til de som skal reise, og ikke minst: hun som snart skal få et splitter nytt lite menneske lagt til brystet - lykke til!!! Klem, klem og atter klem:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå