Gjest Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Jeg forstår at du synes jeg virker hårsår og jeg er faktisk hårsår fordi jeg er dritsliten. Ja, jeg oppfattet innlegget ditt kvast,men hvis du ikke mente det slik, so be it. Jeg reagerer med klørne ut fordi jeg synes det er forbanna irriterende å ikke bli hørt. Også stikker det litt også, fordi man klarer ikke la vær å tenke at det er noe man selv har gjort/gjør galt. Min reaksjon har ikke noe med deg å gjøre personlig. Jeg vet du har en datter fra før (jeg ha vært medlem her halvannet år) og jeg mistolket deg ikke for en belærende førstegangsgravid. I mitt tillfelle er en slik reaksjon resultat av mye ergelse pga en HS som ikke har hatt noe erfaring, råd, hjelp eller forslag å komme med. Så ja, jeg har rett og slett blitt hårsår. Og lei. Hadde DU vært mitt problem, hadde jeg nok angrepet deg for lenge, lenge siden. Min situasjon er mitt problem. Peace.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Det er lov å være sliten, synes bare du overreagerte... Men igjen, det er heller ikke så lett å tolke hverandre på nett, noen leser en ting og en annen noe helt annet. For det var jo som sagt slett ikke kvast ment. (men kanskje likevel litt kvasst skrevet fordi samsoving møter så fryktelig mye motstand her inne, uvisst av hvilken grunn...) Men det var et oppriktig og ærlig forsøk på et forslag altså, men når det ikke fungerer mer enn innimellom så er det jo igrunn like fåfengt som det meste annet:( Jeg skjønner din frustrasjon over situasjonen, og ikke minst mangelen på søvn og kan vel egentlig ikke gjøre annet enn å ønske dere lykke til videre på ferden, håper inderlig dere finner noe som fungerer for dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå