Gå til innhold

var på ultralyd igår.. er 32+2...

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok ctg (sparkeprøve) igår og forrige dagen fordi vesla i magen har vært mindre livlig :S

de så fine ut og hun sparket masse akkuart mens jeg tok de prøvene...

men på ultralyden kom svaret på hvorfor jeg kjenner mindre liv, og hvorfor jeg har så nedpress som jeg føler jeg har og at det gjør nesten vondt når jeg går enkelte ganger...

den ubehagelige følelsen jeg kjente for 1 uke siden ca var vesla som snudde seg og la seg med rumpa ned... i seteleie, med beina godt under seg...

så hun ligger og sparker meg nedover nå :(

hååååååper hun snur seg igjen, hvis ikke skal jeg tilbake også skal de hjelpe henne med å snu seg.. har hørt rykter om at det er mindre behagelig for meg, MEN jeg vil så gjerne føde normalt denne gangen :(

siden jeg bare er 32+2 har hun enda noen uker igjen på å snu seg, men når det var så vondt for meg når hun gjorde det sist, håper jeg hun snur seg snart selv for plassen blir ikke akkurat større for hver dag :(

skal forresten tilbake å ta sparkeprøve igjen idag, hvorfor er jeg ikke helt sikker på, men det var noe de ville sjekke opp... :S

noen som har erfaring med seteleie og sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har ikke mer erfaring enn at minsten min ligger med hodet opp han også. Å dersom han ikke har snudd seg innen ei uke må jeg på sykehuset for å ta mål av bekkenet for å finne ut om det er stort nok til at jeg kan føde vaginalt. Jeg har starta en tråd her for noen dager siden som het noe sånt som "seteleie. vaginal fødsel eller KS" der fikk jeg en del svar ang dette emnet... ligger vel ikke på 1 siden lenger nå, men tror ikke du må lete lenge for å finne det da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...