Gå til innhold

reserve familie søkes ;);)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg ikke har familie her,ønsker jeg sårt at barna mine ska få "reserve famile" .Jeg er alene-mor og har 3 barn.. Min eks mann vil ikke møte vår sønn..Selvom han var planlagt..Har samme pappa på alle 3 barna....

Hadde vært så koslig å hatt en famile.En mann kan gråte sammen med, le sammen med osv...Så hvorfor ikke prøve..??

Er jo ihvertfall lov å drøm da ;) ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor bor dere?

Skrevet

Vi bor i Midt-norge.. Møre og romsdal... Hadde vært koslig å bli kjent med en famileja..Vi venter spent på svar....

Skrevet

Håper du finner det du leter etter.

Skrevet

Hva legger du i reserve familie da? Hva forventer du av en slik familie? Vi bor i møre og romsdal, har to barn under 3 år... Jeg er i andre halvdel av tjueårene . Venner får man aldri nok av! Hvor i M&R bor du?

Skrevet

Nei,jeg forventer ikke noe sp.Men hadde vært koslig å hatt noen mann kunne snakka med om alt.Det kan jo være en søster,en tante,osv..Bare et menneske som kan vær der for deg liksom.Kanskje mann kunne møtes noen ganger i året,f eks ta seg en kaffe,prate litt om unger osv..Unga våre kunne evt lekt seg ilag osv...

Skrevet

Hei igjen.. Det høres jo veldig koselig ut :) Har du mail adresse, vil ikke legge ut så mye her på disse sidene.

Skrevet

Jeg har sendt deg en også :)

Hilsen anonym nr 2

Skrevet

Så bra jeg fikk respons ..Gleder meg til å bli kjent med dere...

Klem

Skrevet

Du må virkelig være desperat. .. Hvordan går det an å søke etter reservefamilie på nett ??? Er du klar over hvor mange gale folk det er rundtforbi ?? Hvorfor ikke gå gjennom barnevernet slik at du i det minste får noen som er sjekket ut og til å stole på ?

Ikke meningen å være krass, men det gikk litt kaldt nedover ryggen på meg da jeg så det. Har nemlig et barn som er seksuelt mistbrukt (av nær familie) og DE er det mange av !!

Skrevet

Noen ganger er det verdt å ta en sjanse på at det gode finnes i medmennesker rundt oss.

Hun har ingen venner eller familie, så hvorfor ikke?

Håper du finner reservefamilien din, HI.

Går ut i fra at hun ikke har tenkt å overlate barna sine til vilt fremmede før hun evt ble godt kjent med dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...