mai mammaen til to Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 babyen må vel komme snart no da? eg har bare 2 dager igjen til termin.. jordmoren sa at mandag var en fin dag å føde på. for da var hun på jobb.. på dagvakt.. så vi får se...
BitteLiten *har født* Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 hahahahah jeg har termin idag.... Og her er ikke skjedd noe.. jeg er andregangs med to tette..... Lykke til. Håper du slipper å gå over tiden )
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 oi er ikke lenge til du sitter der med ett nurk maks 2 uker
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Jeg og! hurra!!! Men med min "flaks", så går jeg nok over denne gangen og..
mai mammaen til to Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. mai 2008 jeg gikk over med 5 dager sist.. fødte for to år siden på tirsdag..;)i dag er det akkurat to år siden jeg hadde termin med snuppa.. kommer nok til å gå over tiden denne gangen jeg og.. men er jo maks to uker sånn ca igjen no da.. lykke til alle sammen iallefall. så får vi se hvem som føder først..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå