Gå til innhold

jaja.. da var dagen her

Anbefalte innlegg

Skrevet

termindato er nå kommet og fremdeles har det ikke skjedd noe som helst. Har jo egentlig vært forberedt på å gå over termin, men det er jo utrolig kjiipt da! Vedder på at alle som har gått over termin er enig med meg. sist gikk jeg en uke over, og gjør sikkert det nå også..... huff... men ska det bli en dato hadde 7 mai vært kjekt... for det var da freden egentlig kom til norge. Og oldemoren til lille tuppa har bursdag den dagen. Hun fyller 88 år..... :o) Så det hadde vært kjekt..... men å vente så lenge!?!?! HUFF OG HUFF!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har termin 8. mai, og forresten så er det den offisielle frigjøringsdagen etter krigen. Håper du ikke behøver å gå lenge over tiden. Selv venter jeg i spenning. :)

Lykke til!

Skrevet

vet det er den offisielle dagen da:o) Men tro meg er det en ting oldemor husker så er det feiringen av freden som kom kvelden den 7 mai.... den dagen hun fylte 20 eller noe slik :o) hehehehehe

da var det fest i bergens gater for å si det slik... tror jeg har hørt den historien minst 10000 ganger..hihihihi

Håper heller ikke jeg trenger å gå lenge over tiden. hade vært fint med en fødsel...NÅ for eksempel!!! Pappaen holder en knapp på 3 mai av en eller annen grunn...

Skrevet

He he morsomt med oldemødre som kan fortelle om gamledager, det gjør jo at historien blir mer levende for oss som kommer etter. Farmoren min fortalte oss barnebarna om krigen og vi syntes det alltid var så spennende. Pappan her holder også en knapp på 3. mai, pussig, veit ikke hvorfor! :).

Vi får se om spådommene slår til da ;)

Skrevet

kanskje de begge har noe for tallet 3 eller noe...:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...