Lillesnuppis Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Tenkte å sette ut flagget i dag jeg da,., Siden det er off flaggdag, men når skal det settes ut. Vet det skal taes ned kl 21.00, men er det kl 07.00 eller klokka 08.00 jeg kan sette det ut? Mener det er klokka 08.00 Noen som vet???
Psyche Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Aner ikke..men må bare fortelle om naboen min..han hengte ut flagget litt før fem idag ;-)
Lillesnuppis Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2008 Det er for tidlig. T.o.m jeg vet det.. Men ser jo på spillelista til ett Janitsjar Korps at det er flagg heising noen steder kl 07.00. Så da må vel det gjelde for privat personer å. Ja ja Venter til kl 08.00 jeg. For å være sikker. skal jo ikke ut å gå før kl 11.00
Psyche Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Sikkert like greit å vente til åtte, for å være sikker :-)
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Det skal opp klokka åtte ja. Kjenner jeg blir litt småirritert på folk som henger opp flagget dagen før og tar det ned dagen etter. Greit de ikke er hjemme på selve flaggdagen, men da er det jaggu bedre å ikke flagge syns jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå