Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Vært borte fra hverandre i snart 2uker. Kjenner at det begynner å bli nok, men jeg skal ikke hjem før den 14-15.mai. Er på ferie her i Åfjord, men det er fryktelig slitsom ferie. Alle i familien min er syke. Først mamma, pappa reiste bort. SÅ satt jeg der med ansvaret for hele huset og bestemoren min. Kjøre henne hit og dit++ Det er koselig, men det er slitsomt. Kom til søstra mi, og her er hun også syk. Jeg lager mat til 2voksne og tre småbarn, passer på barna, vasker huset og klærne, leker me barna. *sliiiten* Søstra mi er også gravid i uke 31, så hun er jo sliten også pga det.. Jeg har ørebetennelse og fryktelig hodepine pga det, hele tiden. Reiser inn til Tr.heim noen ganger i uka til sykehuset. Gleder meg til å komme hjem og savne de igjen.. ;o) Akkurat nå er jeg møkkalei... Imorgen har jeg fått samla nye krefter regner jeg med Men, savner samboeren så fælt.. Tenker på han heeele tiden. Er godt å være borte fra hverandre, men ikke altfor lenge.. ) Skal bli godt å holde rundt han igjen )
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Ferie sa du? Hvor? hehehe hørtes ikke akkurat ut som noen ferie. Skjønner at du savner gutten din da ja, finnes ikke noe bedre enn å krype inn i armkroken til kjæresten sin når man er sliten og lei.. Men kan du ikke dra hjem litt før da? overaske han?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2008 Åfjord. Ikke ferie. Virkelig ikke. hehehe Jeg vant penger på poker som jeg og han egentlig skulle bruke til en båtferie siden vi har slitt litt tidligere. Men, så har han nett begynt i ny jobb, så det krasjet litt ifh til at han måtte tatt fri og lign. Så vi brukte heller litt på en god middag, piknik ve Vålerenga Kjerke, og fotballkamp ++. Det var koselig. Resten av penga tok jeg for å komme bort fra Kløfta Angrer ikke, men det er slitsomt når alle er syke og jeg gjør tredobbelt så mye som hjemme.. Jeg skulle bruke de penga for å hente hjem bilen min, og den er ikke ferdig før 13.mai. Dessuten må jeg inn til sykehuset for å avslutte kontrollene i og me at jeg har ørebetennelse og at skaden i ørene er blitt betydelig forverret :/ Jeg reiste hjem hit på overaskelsesbesøk, hadde vært morsomt å overaske han også hehe Får prøve å pushe litt på han som reparerer bilen min, og se om jeg kan få sykehuset til å oversende papirene til riksen. Siden jeg er I åfjord koster det litt penger å reise inn til Tr.heim også, hehe 700,- for en dagstur er litt mye.. Veldig mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå