Monajenten Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Ja takk:-D Nå har jeg innredet leiligheten min på nytt og litt mer praktisk (oppi hodet) og det ble "bare" 40 000,- :-O Så nå må jeg jo bare vinne litt på pokeren fremover, hehe;-) Leeeeeett å skaffe seg 40 000,- ja? *forandring fryder* :-D
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Skal jeg hjelpe deg litt..? ;o) hehe
Gjest Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Hihi, det har vi akkurat gjort på ordentlig, og det var fantastisk morro! Dirret litt i knærne når jeg la sammen kvitteringene og fant ut at vi hadde brukt over 50 000 på en helg men, det var morro! Nå sitter jeg selvsagt å sikler på andre ting da, kniver, kjeler osv kunne lett blitt store summer det også! Elsker sånne ting og kunne gått helt bersherk. Det og skapinnredninger er nemlig det som står på listen her neste gang noe skal kjøpes nytt (haaaater innrdningen i skapet vårt) men nå må sparekontoen fylles betraktelig opp først ja! Greit å ha en liten buffer også
Monajenten Skrevet 30. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2008 Åååhhh det er så moro!! Holder på å bli helt tussete! Men det MÅ forandring til her, upraktiske løsninger og en gutt som plukker på alt, er en dårlig kombinasjon;-) Skal nok få til en real shopping. Men jeg kommer liksom ikke under 40000,-, da er det meste fra IKEA til og med:-O Værsågod Vålis, bare hjelp i vei:-D
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 *den er grei* Hvilket kontonummer skal du ha pengene overført til? Har allerede en liten sum her
Gjest Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Hehe nei det blir jo ofte sånn når man tankeshopper, da vil man ha ALT nytt og klarer ikke se sjarmen eller potensialet i noe av det man har fra før MEN en god blanding av nytt og gammelt kan jo bli vel så pent og praktisk som å ha alt nytt, kanskje man bare må tenke litt i nye baner? se om ting kan flyttes, byttes, bygges litt om, få nye trekk osv? Jeg elsker bare kjøkkenutstyr og kokebøker, sikker på at jeg kunne ha brukt mangfoldige tusen på det om jeg hadde mulighet hehe
Monajenten Skrevet 30. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. april 2008 Samme her, er helt hekta på kjøkkenutstyr *sukk* Har laget mine egne kokebøker også, hehehe;-) *det minnet meg på at jeg må ha en krukke til kjøkkenting* :-O ;-) Vålis, du kan bare overføre de til NETellerkontoen min:-p
Gjest Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 H er litt mer fornuftig enn meg, glad i pene ting han også men han klarer å beherske seg.. Jeg har forelsket meg i en sitron/apelsinprsese (av alle ting) fra nigella lawson, den er såååå fin hehe også vil jeg gjerne ha mange nye gode kniver. Vi har noen kniver fra fiskars som jeg elsker og vil helst bare ha slike kniver hehe.. Er ikke normalt å forelske seg i kniver vettu. Besatt av pene og praktiske ting jeg *rister på hodet* Det lønner seg ABSOLUTT ikke nå som vi skal ha baby igjen hvertfall, finner jo på sååå mange ting som vi "trenger" hehe, stakkars H han har det ikke lett.. Men nå ser det faktisk ut til at noen av posene våre på et eller annet vis har blitt borte i flyttelasset da, så mulig jeg får shoppe litt til likevel
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 Okey, nå har jeg satt inn 3,50kr. Håper det hjelper litt:o) hihi
Monajenten Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. mai 2008 Åhhh borte??? *shoppe shoppe shoppe* Vi jenter er et eget folkeslag altså. Jeg syns ikke du er rar i det hele tatt som er forelska i kniver, jeg er også sånn, hehe;-) Det er jo så MORO!! Elsker å ha masse sånne ting...........*sukk* Han vet jo hva han gikk til, så han koser seg helt sikkert med sin gravide, hormonelle, skjønneste knivforelskede dame;-) Takk takk takk Vålis! Alle monner drar:-p
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #11 Skrevet 1. mai 2008 Ja, jeg mangler ting kjenner jeg.. Kommer på litt nå og da som jeg savner og som vi ikke vet hvor kan være :-S mest klær, men også noen ting.. Får litt angst da, siden så og si alt av klær var pakket i sorte søplesekker, litt redd for at de skal ha blitt kastet ved en feil :-S men vi venter litt til å ser om de dukker opp før vi slår alarm hehe.. Typisk oss det vettu, å kaste tingene våre fordi vi er for late til å sjekke hva som er i posen..
Monajenten Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 1. mai 2008 Oi huff da, det hørtes ikke noe særlig ut:-s Får håpe de dukker opp da!!! *krysse fingrene*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå