Gå til innhold

Hvor mye gikk dere opp fra uke 30 til 40?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har født,eller er høygravide..Hvor mange kg gikk dere opp fra uke 30 til uke 40? Er selv i uke 32,og har lagt på meg 12kg,så lurer på hvor det ender...? Hadde håpet på å legge på meg under 20 kg,er dette realistisk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også litt på, så dytter den litt opp jeg:)

Skrevet

De sies jo at man legger mest på seg mellom uke 17 og 24, men som alt annet er nok også dette veldig individuelt.

Er i uke 36 selv og har lagt på meg 1,5kg siden uke 26.

Gratulerer med 1.mai, forresten!!

Skrevet

Bebisen legger på seg ca 200 til 250 gram i uka i denne perioden, jeg har lagt på meg ca 3.7 kg siden uke 30, er i uke 40 nå. Men, som sagt er det magen og baby som vokser mye, noen får endel vann i kroppen de siste ukene også. 12 kg er jo ikke mye, ingenting å bekymre seg for, de renner av etter fødsel;)

Skrevet

Jeg la på meg alt frem til uke 30 jeg, nå er jeg i uke 40 og lagt på meg 1 kilo siden uke 30. Tilsammen 10 kilo

Skrevet

Jeg er i uke 38 og har lagt på meg 5 kg siden uke 30. Det er mest vann og baby som øker vekt på slutten.

Skrevet

7 kg har jeg lagt på meg fra uke 28 og frem til uke 40... har lagt på meg tilsammen 10 kg...

tror nok at det er realistisk at du ikke legger på deg mer enn 20 kg..

Skrevet

da jeg gikk gravid sist gikk jeg opp i snitt et kg i uken de siste 10-12 ukene... men har ikke gåt topp så masse denne gangen

Skrevet

jeg gjett at jeg er en av de heldige ...har kun gått ned i vekt...tilsammen 13kg...rart det da...er i uke 38 nå...men i første svangerskapet har jeg legt på meg over 20 kilo...så jeg tror nok at det er veldig individuellt.

Skrevet

3 kg.. 10 før det

Skrevet

Jeg håper ikke det blir mer enn 5kg de siste 10 ukene.. :(

Skrevet

Gikk opp tre kilo fra uke 30 til 41, ble 13 kilo tilsammen og nå, en uke etter fødselen, veier jeg fem kilo mer enn da jeg ble gravid, så du havner sikkert langt uker 20!!

Skrevet

Tusen takk,for oppmuntrende svar;-) Det ser jo lovende ut! Er strålende fornøyd,hvis jeg klarer å holde meg under 20 kg:-)

Skrevet

jeg gikk sist opp 20 kg fram til uke 30 og 7 kg de siste 10 ukene. mye av det var vann

Skrevet

Jeg la på meg 12 kg frem til uke 31 etter det har det stoppet opp. Slik var det med første mann også. Har nå bare 2 uker til termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...