Gjest Trollbundet Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 jeg trodde hun hadde paret seg for første gang,men det var nok ikke det som det var med kattefrøkenen min nei..Det har hun sikkert gjort da men.. vi kom hjem fra tur fredagen.Da så vi at hun ville ikke løfte halen skikkelig slik hun bruker når hun er skikkelig glad og kosete.Det ble heldigvis bra dagen etter.Men hun har FRYKTELIG vondt i halen sin enda.Hun har en klump helt innerst på den,altså inn mot ryggen.vises veldig godt.Man kan ikke beføle forsiktig engang uten at hun hyler og får veldig vondt.og så tror jeg at hun har vondt i bakføttene og kansje bekkenet også.For vi kan ikke stryke forsiktig der heller uten at hun hyler av smerter.jeg får ikke sjekke,vet ikke om hun har noe sår.ser ikke slik ut når jeg legger meg flatt ned for å se uten å ta borti.og hun hyler vist vi skal løfte henne.. stakkars pusen vår:( Skulle vært hos dyrlegen kansje.Hva tror dere? Og har dere peiling på hvor mye sånn ca det koster å ta røntgen på henne?? Har ikke forsikret henne heller:(
Sjokoladekaka Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 kan vere påkjørsel, det der. rtg kostar ikkje fleire tusen;) Det er betre å få sjekka, for pusen har vondt, og det er ikkje bra. Er det brudd, så er det best å finne ut om det er noko å gjere, eller om kanskje avliving er det beste.....
Natteravnen* Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 -dette må du få sjekka, kan vere at ho har vore borti en bil, ja! ikkje vent for lenge.
Gjest Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Mest sannsynlig ett bitt, men kan være brudd. Samme skjedde med pusen min i vinter. Få henne til dyrelegen så fort som mulig, så dere får sjekket det og evt gitt henne en antibiotikakur. Tror jeg betalte 700,- for min pus, hun hadde ett betent bitt i halen i vinter. Lykke til=)
Gjest Trollbundet Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Avliving blir ikke på tale! Hun går og løper og greier seg godt heldigvis! Det glemte jeg å skrive.. Påkjørsel..Hmmm...Hadde hun ikke blitt bevisstløs da da..? Nei,hadde vel ikke det siden hodet ikke ble truffet..
Gjest Trollbundet Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 virket det som om hun hadde vondt i bakføttene da? 700 var mye ja:( Men det er jo ungen min da!
Gjest Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Åh, beklager, jeg leste bare hale jeg, og stilte diagnose. Hale, bakføtter og bekken. Det høres ut som en annen katt jeg hadde engang, som enten ble påkjørt eller falt ned fra høyde, i følge dyrelegen. Han måtte opereres og få en skrue i hofta. Det kostet 3000,- i 1994. Gudene må vite hva tilsvarende operasjon koster i dag:/ Jeg anbefaler på det sterkeste at du får katta til dyrelege ASAP! Katten min kom hjem på kvelden og haltet. Dagen etterpå pisset han blod og ble lam. Hvis det blir veldig dyrt, så kan du sikkert dele opp betalingen. Dyreleger vil ikke la dyr lide fordi eieren er på feil side av lønningsdag. Ønsker deg og pus masse lykke til og jeg håper det ikke er noe alvorlig! Hold oss oppdaterte på hvordan det går!
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 Når min lille pus knakk bakpoten så måtte han operere og da betalte vi 5000 kroner for det. Og en annen gang da han ikke gikk på den foten han knakk så gikk vi dyrelegen og da tok hun røntgen og måtte legge han i narkose, og da betalte vi 1000 kroner for det, så det er ganske dyrt ja. Men håper det ikke er noe alvorlig md pusen din. Kan jo være at den har blitt bitt i halen
Gjest Trollbundet Skrevet 1. mai 2008 #10 Skrevet 1. mai 2008 Det er iallefall ikke sånn katten min er,Takk og lov for det! Hun går og løper nokså bra,og pisser ikke blod! Spiser godt og..Det eneste er at hun ikke tåler at vi tar på bakføttene og halen,eller bærer henne.Regner med at hun er blitt bitt.Men av hva???? Kan vel ikke være en vanlig katt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå