Gå til innhold

Hjelp meg her dere ------ Kan jeg ha rød vogn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

til gutt???? Eller er det for "jentete"???

Store verdensproblemer , hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. tja vi er for likestilling sant? Jeg hadde ikke brydd med om hva slags farge du har på vogna, men jeg kan banne på at det er mange bygdehøner som sikkert syntes det er helt forkastelig.. Hehe! Men de er sikkert også av den typen som baksnakker venninna si fordi hun kjører rundt med fjordårets modell.. sukk..

Skrevet

kan du vel! kunne aldri falt meg inn å tenke at babyen må være jente fordi vogna er rød. gutten min har røde plagg, han. Synes ikke rødt er så veldig jentete. Kan være tøft, det! Her om dagen fikk jeg en kommentar om gutten min var jente, pga grønn body... skjønner meg ikke på folk, jeg. Når ble grønt jentete? Skal man liksom bare bruke blått da? Nei, det er tull. Synes ikke gutten min skal krype rundt som en liten smurf heller. Rosa skal han få slippe (selv om eldre gutter jo bruker det og) men bortsett fra det synes jeg ikke man skal overdrive dette med farger og kjønn... Hvis du har lyst på rød vogn, kjøper du rød vogn!

Skrevet

Takk dere - tror det blir rød vogn da !! ALLe har jo svart- kunne godt tenkt meg an annen farge.. Litt lyst på beige også...

Hmmm... valgets kvaler--- Rød VS. Beige.. ?????

HI

Skrevet

Begge deler er like fint, men ville kanskje tatt beige om det er gutt jeg. Men hadde ikke brydd meg om det er rød heller nei. Det er kanskje en smule mer jente for meg, men har ingenting å si.. Ta den du suns er finest du!:)

Skrevet

Jeg ville ikke hatt rød vogn til gutten min, men det har jo litt med hvordan rødfarge det er også da.En annen ting er at jeg syns det er kjekt med "unisexfarger" (ikke misforstå meg), fordi jeg har planer om flere barn. Uansett ville jeg heller valgt beige, ville følt meg veldig "synlig" med rød vogn. (har svart selv) Men for all del, vil du ha rød vogn, så syns jeg du skal kjøpe det. Dumt å gå og angre etterpå da, hvis du egentlig ville ha en annen vogn! :)

Skrevet

hei igjen:) både rødt og beige kan jo være fint... men jeg synes du skal velge det du synes er finest, uavhengig om det er"jentete"

lykke til med valget!

Skrevet

OFF, ikke lett :) Med tanke på flere barn er beige best, helt enig. Unisex farger er bra !! Men jeg har en svart vogn og "alle" har jo den samme vognen og fargen !! ( Men jeg visste jo det på forhånd, dumme meg)

Vil ha en vogn til, som en "ferievogn". Syntes røde vogner er stilige, men kanskje jeg ikke syntes de er stilig om 6 mnd :) Og er helt enig med at røde vogner er SÅ synlige.. Attention please!!

Kanskje beige er det beste ja.. :)

Skrevet

jeg synes godt du kan ha rød vogn til gutt.

Skrevet

jeg har rød vogn! jeg hadde ikke lyst på svart, ettersom alle har det. Vogna ble rød fordi vi skulle ha jente. Vet jo at vogna synes, men falt meg ikke inn at jeg roper "attention, please". Hva man kan lære her inne! Vi har kjøpt en ekstravogn, den er mørk grå og blå. Synes du kan ha rød vogn til gutt! personlig synes jeg beige er pent, men konservativt... velg det du har mest lyst på! rød kan nok falme mer i fargen, særlig quinny sine, har jeg sett. min er fra teutonia, litt dypere rød i fargen, men er spent på om den falmer.

Skrevet

rød vogn er knall tøft syns jeg. beige vogn har lettere for å se møkkete ut etter hvert.

Skrevet

Jeg har rød zapp til gutten vår, rett og slett fordi jeg syntes fargen var fin. :o)

Skrevet

Rød vogn? Da blir han homo. Garantert.

Skrevet

Vi valgte rød vogn før barnet kom, fikk litt kommentarer om hva hvis det blir gutt. Men ærlig talt rød er ikke jente farge i mine øyne.

Nå fikk vi jente men hadde ikke gjort meg noen ting som helst å ha en gutt i rød vogn.

Annet er de som velger rosa hehe, det ville jeg ikke ha hatt en gutt i. Selv om jeg tviler på at barnet hadde tatt det minste skade av det heller

Skrevet

Jeg har gutt, og vurderer å bytte ut vogna vi har. Isåfall blir det nok rød vogn. :)

Skrevet

valgte rød vogn før vi viste kjønnet vi og:P

Ble nå en jente, men hadde like mye trillet rundt med rød vogn om det hadde blitt gutt! Mange som spør hvilket kjønn det er selv om jeg triller rød vogn.

(er ikke så nøye med fargen på klær, brunt, gult, rødt, rosa og blått):P

Skrevet

jeg har blå vogn til jente.Bryr meg lite om vogn snobbenes mening..

Gjest dagdrømmer
Skrevet

Rød vogn høres fint ut det, til både gutt og jente. Og om den ser ut som om den skriker etter oppmerksomhet, så er vel det bare bra! I trafikken er det bare en fordel om vogna er godt synlig=)

Skrevet

Vi har en knallrød Boogabo til prinsen.Den er knalltøff, og jeg er så glad for at vi valgte den.

Min mann ville absolutt ha en "Ferrari-rød" vogn, og folk smiler når vi er på tur med vognen.

Min eldste sønn på 7 går også mye i rødt-

kunne aldri falle meg inn å si at en gutt må ha beige eller blå vogn..

Skrevet

Rødt er knalltøft! Go for it!

:-D

Skrevet

Vi har rød vogn til lillegutt... Quinny vogn.

Skrevet

Rød!!Tøft til gutter også:)

Skrevet

Emmaljunga har forresten masse fine farger (21 forskjellige tror jeg) på vognene sine, som fungerer like bra på gutt som jente. Et tips bare :)

Skrevet

Må bare poengtere at det jeg skrev om at jeg syns rød vogn tilkaller seg oppmerksomhet, er min personlige mening. Jeg reagerer ikke i det hele tatt hvis noen andre har rød vogn, for all del:-) Men jeg ville følt meg veldig synlig selv, hvis jeg skulle hatt en rød vogn. Kjøp røde vogner i fleng for min del, men jeg har litt rare tanker om noen sånne ting, når det kommer til meg selv...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...