Figa *Fødeklar* Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Jeg må si det er mye aktivitet her inne for tiden...
Patetica fåkksi Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Begynner å bli like spennende som kristne bibliotekarer.
Figa *Fødeklar* Skrevet 30. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2008 Kristne bibliotekarer ja. Reneste sovemiddelet å være innpå her. Hva gjør de 1755 påloggete på egentlig?
Patetica fåkksi Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Gud veit, jeg selv leser om papegøyer og kosegriser på wikipedia. Har hatt papegøye før, men aldri gris. Har du?
LinnisR83 Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Ja, dette har blitt like gøy som å se på maling tørke.
Figa *Fødeklar* Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. mai 2008 Der kan du se... Jeg sovnet jo faktisk i går. Hva fant du ut om kosegriser og papegøyer da? Har aldri hatt noen av delene og kunne for så vidt ikke tenkt meg det heller... Så et program for en stund siden om kosegriser, og de ble kjempe feite. Like svære som vanlige griser. Og en vennine av meg måtte kvitte seg med papegøyen sin fordi den var så sjalu. Hva skjedde med papegøyen din Balooa?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå