Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 å jeg bruker varmt vann, varmt vann å vaske med og varmt vann å skylle med?? farlig? Jeg bruke Zalo.. går det bra?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 og hvor lenge kan kokt vann stå på flaske i romtemperatur?
loveandmarriage Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Det er meninga du skal vaske flaskene i varmt såpevann, så det går nok helt fint:) Jeg leste et sted at kokt vann som avkjøles kan brukes i 24 timer, men vet ikke om det stemmer.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 du har begynt å vaske flaskene? Unnskyld meg, men hva gjorde du før? Ny flaske til hvert måltid?? man skal da alltid vaske dem!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 anonym 01.31: e du virkelig så dum at du ikkje skjønna at eg kokte dei før?!?!??!?
loveandmarriage Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Tror kanskje det den anonyme litt lenger opp prøvde å si var at flaskene skal vaskes, uavhengig av om du koker de eller ikke. I førsten vasker man de først, også koker de. Etterhvert kan man gå over til kun vasking. jeg visste ikke dette, så etter et par ganger med bare skylling og koking, merka jeg at flaskene ikke virka helt rene. Man lærer så lenge man lever..
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 den tok tid på meg og egentlig.. trur du ordla deg litt feil...
loveandmarriage Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 Var den siste der til meg, eller HI eller anonym?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå