Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Jeg er sammen med verdens beste kjæreste, og drømmer ikke om andre (ok da, noen hodeløse, hehe) i våken tillstand. MEN! I det siste har jeg blitt skikkelig oppgitt over meg selv, jeg så fort jeg sovnerk, har jeg diverse våte drømmer om bestevennen min. Det hele er igrunnen urkomisk, for han er superlav og jeg høy, så fatter ikke at jeg driver og ser for meg dette. Ikke er han spesielt pen eller kjekk. Tror bare det handler om den gode tonen vi har, vi snakker om alt fra brennevin til botox, barn, etc. Er livredd for å begynne å snakke i søvne, og håper disse drømmene gir seg snart. Blitt litt betuttet når jeg treffer ham (hver dag), som om han kan se hva jeg har drømt. Kjæresten hans er topp dame, som etterhvert er blitt en god venninne av meg. Det gjør liksom saken "verre". Vi har hatt sex en gang i fylla. Ca to år siden. Det var bra, og vi har aldri snakket om det siden. Var liksom helt naturlig, og samtidig superoverraskende! Tror det er denne spenningen jeg savner, at han skal ta deg helt impulsivt. Uff Er jeg helt ute, eller noen i sammen situasjon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå