Gjest Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Gratulerer, E****** er fire år i dag... Det kunne han vært, dersom han hadde fått leve. :-( Men DiB har jo ingen funksjon for å legge inn dødsdato på ungen, og jeg har jo to unger, selv om bare den ene lever. Feller en tåre i ensomhet på verandaen for min bitte-lille sønn, som nok sitter på en stjerne oppe i himmelen og følger med oss.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 uff så trist, sender deg en varm klem
Patetica fåkksi Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 :-( Kanskje det er en ide for de som styrer sidene, for som du sier; du har jo to unger. Jeg beklager..
grå :) Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Gir deg en god klem jeg kakao. det skulle ikke vært sånn at en mor måtte begrave barnet sitt, men livet suger til tider *nikke* Du har vel en bursdag til denne uken du. har du ikke? godt du har fått en sterk jente også selv om det aldri aldri kan ta bort det vonde *tasse borttil og holde rundt kakaoen vår*
xxxJulianexxx Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Stor klem til deg. Sitter her med tårer i øynene jeg.
Heaven har født::) Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Huff ,så fælt. Sender en klem og håper du har det bra , tross alt det vonde....
Gjest Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 Takk for klemmen! Det gjør godt. Men hvem i all verden er du, da, som vet at det er en bursdag til her denne uka...??? NÅ ble jeg nysgjerrig, nå!
ayla05 Skrevet 30. april 2008 #12 Skrevet 30. april 2008 stor klem! fikk tårer i øynene når jeg leste det! skal ikke være sånn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå