Alvorlig Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Vesla mi fyller snart 4 år og vi skal holde vårt første barnehage-selskap hjemme. Det jeg lurer på er hvilken dag som er best å arrangere selskap på? Valget står mellom søndag 18. mai eller en dag i uka etter barnehagetid... Hva ville dere foretrukket? En annen ting, de er ca 10 jenter i bhg, hadde tenkt å invitere med foreldrene, men hvordan i huleste skal jeg få plass til så mange??! Plukke ut noen få av jentene og invitere? Vanskelig, hun leker med alle... Sukk...
Joikaboll@ Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Hvorfor skal du ha med foreldrene? De som føler for å være der kan vel bli, men alle? Om du har plassmangel kan du trøste deg med at det er skjeldent at det passer for alle ) Veit det er mange som er imot søndagsbursdager, men jeg syntes det er bedre enn midtukefeiringer, så ville nok valgt søndag jeg.
___ Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Du trenger ikke invitere foreldrrene. Jeg foretrekker midtukefeiringer. Vi er ganske ofte på hytta eller noe i den dur og da er det ikke så greit å komme seg i selskap samme helg. Om du velger å invitere bare noen av jentene bør du invitere under halvparten. Barna prater masse om fødselsdagsselskaper. Da er det ekstra sårt ikke å bli invitert om nesten alle de andre skal gå.
Gjest dagdrømmer Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Vi tok det på en hverdag etter barnehagen, det var helt greit, men nå har jeg permisjon og god tid til å stulle og stelle litt først da. Vi inviterte bare ungene vi, men den av foreldrene som brakte dem hit fikk selvølgelig bli med opp, de var gode å ha til isen var brutt. Men voksne fikk ta det som det var, hadde kaffen klar, men det var alt:) Ble både pølser, boller og kake nok til oss store også da, når ungene var mette og hyperaktive;)
Alvorlig Skrevet 30. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2008 Hmm, kanskje det er best å ta det etter barnehagen. Er så novise på dette området, hvilket klokkeslett hadde dere det til da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå