Gå til innhold

Noen spørsmål om bursdagfeiring...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla mi fyller snart 4 år og vi skal holde vårt første barnehage-selskap hjemme. Det jeg lurer på er hvilken dag som er best å arrangere selskap på? Valget står mellom søndag 18. mai eller en dag i uka etter barnehagetid... Hva ville dere foretrukket?

En annen ting, de er ca 10 jenter i bhg, hadde tenkt å invitere med foreldrene, men hvordan i huleste skal jeg få plass til så mange??! Plukke ut noen få av jentene og invitere? Vanskelig, hun leker med alle... Sukk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal du ha med foreldrene? De som føler for å være der kan vel bli, men alle?

Om du har plassmangel kan du trøste deg med at det er skjeldent at det passer for alle :o)

Veit det er mange som er imot søndagsbursdager, men jeg syntes det er bedre enn midtukefeiringer, så ville nok valgt søndag jeg.

Skrevet

Du trenger ikke invitere foreldrrene. Jeg foretrekker midtukefeiringer. Vi er ganske ofte på hytta eller noe i den dur og da er det ikke så greit å komme seg i selskap samme helg.

Om du velger å invitere bare noen av jentene bør du invitere under halvparten. Barna prater masse om fødselsdagsselskaper. Da er det ekstra sårt ikke å bli invitert om nesten alle de andre skal gå.

Gjest dagdrømmer
Skrevet

Vi tok det på en hverdag etter barnehagen, det var helt greit, men nå har jeg permisjon og god tid til å stulle og stelle litt først da.

Vi inviterte bare ungene vi, men den av foreldrene som brakte dem hit fikk selvølgelig bli med opp, de var gode å ha til isen var brutt. Men voksne fikk ta det som det var, hadde kaffen klar, men det var alt:)

Ble både pølser, boller og kake nok til oss store også da, når ungene var mette og hyperaktive;)

Skrevet

Hmm, kanskje det er best å ta det etter barnehagen. Er så novise på dette området, hvilket klokkeslett hadde dere det til da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...