Gå til innhold

jeg syr en mei tai...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og føler bare for å banne litt høylytt her inne! Faen i helvete da! Og DET er det ikke ofte jeg gjør! Banner altså! Ikke at det er så vanskelig, det er bare litt kjedelig. Og burde det ikke egentlig være gøy?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg syntes det var utrolig morro sist jeg sydde :) men så er jeg drita dårlig på å sy også såd et ble jo skikkelig komikveld av det hele ;)

resultatet blir som oftest ganske bra da, men herregud som jeg ler mens jeg holder på hehe..

Skrevet

ja en sånn satt jeg å tenkte på he rom dagen, om jeg skulle sy en sånn en. tenkte kanskje det kunne være greit å ha på flyplassen i sommer, mens vi vente r+ av og på flyet osv- lettere enn at hun skla gå selv hvertfall.

men hvordan er det egentlig å ha en på 20mnd+ på ryggen i en sånn da? er det noe særlig eller bare tuklete?

Skrevet

Jeg bærer ofte tuppa i mt, både på ryggen og på magen :) (hun liker å sitte på magen når hun er trøtt og sliten..

Utrolig deilig å bære store barn i altså!

Skrevet

Morroa begynner ikke før du er ferdig å sy skjønner du...*kjennesegigjenidenfølelsen* Eg har lagt syprosjektene mine i skapet en stund, for eg blir så sinna når det er kjedelig....hehe

Bærer snuppa på 14 mnd i sjal og onbu og har ingen problemer med det. Kommer nok til å bære lenge enda! (veldig praktisk på flyplass ja...stress med ei som bare skal løpe i alle retninger samtidig)

Skrevet

da tror jeg jammen meg jeg skal sy en sånn en jeg.

syingen burde gå greit, men hvor finner man oppskrift på det da?

Skrevet

Vet godt hvordan du har det! Har sydd en selv, og husker at det var mye styr, men såååå gøy når den var ferdig da.

Og så FIN! Min er mosegrønn på ene siden, og beige Marimekko-stoff på andre siden. Med naturfargede reimer. Kjempefin! Og så gøy å ha laget den selv!

Driver og strikker fanakofte til bunaden til mini nå, og gruer meg skikkelig til å montere den. Og ikke har jeg TID til å plages, heller.

Har fire eksamener den neste tiden. Men er fint tidsfordriv på trøttende forelesninger, da;)

Lykke til. Den blir nok kjempefin, og de er jo sååå gode å bære i!

Legg ut bilder når den er ferdig, da?

Skrevet

http://tettinntil.no/forumet/showthread.php?t=57661

finner mange forskjellige der!

ah, denne er ikke til meg. jeg har en 4åring på 18 kg jeg så vet ikke helt om det er nødvendig. hehe. Kjenner jeg blir babysjuk av å sy den. sukk. Den er til en venninne som har fått baby. :D Så får vi se om hun blir en bærer!

Har sorte stropper og sort bakside, og blått "silke"stoff med funky sirkler på forsiden. En kjapp tur innom en sånn stoff-stue på grønnland og der var det mye å velge i. Skal sy en til meg selv i svart og rååse selv senere. så får jeg sette igang med å overtale kjæresten. heh.

Skrevet

HOHO!

Jeg er ferdig. Ble ferdig med alle delene i går, og monterte i dag. Fiiin ble den også. Måtte teste den på Lille på 4 år og 18 kg.. Hun satt flott på ryggen min gitt. Tror jeg må sy en til henne også jeg som vi kan bruke på vei til og fra stranden når vi er i Tyrkia til sommeren! suverent altså! :D Skal legge ut noen bilder på bloggen min etterpå av den! Så glad nå. Håper hun som får den blir glad også. Det er noen skjønnhetsfeil her og der, det er tross alt min første. Og min neste skal jeg bruke cord eller fløyel til selene. Har allerede bestilt stoff til min egen gitt. Hihi.

Skrevet

og nå har jeg jaggu sydd en til dukka til Lille også! hehe. Fryktelig så kreativ jeg var i dag!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...