lilja70 Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Var hos frisør i dag. Reiste meg og gikk før hun fikk grepet til saksa. Kom for å farge håret, hadde bestilt flere mnd i forveien, lagt fargekoden inn på data og greier. Så er min frisørdame syk. O GRUUU. Her var det alt for mye hår. Dette tar vi og fjerner, sa damen. Eh, tror ikke det. Hårene på armene stritta. Er du sikker på du vil ha den fargen. Sa damen. Eh, det var det jeg hadde tenkt, ja. Ja, men jeg fant deg ikke på data, og jeg har litt liten tid. Oj, da tror jeg rett og slett jeg dropper det, sa jeg. Jaja, men om det er SÅ viktig, skal jeg heller prøve en gang til. Hva var det du het? Å, her var du, ja. Jaja, hvis det er denne fargen du vil ha, så får vi vel gjøre det, da. Eh, jeg tror rett og slett jeg går. Sa jeg. Jaja, hvis du tar det slik så. Det kan ikke jeg gjøre noe med. Sa hun. Jeg gikk. Dro til en annen frisør, som begynte med: hva har du lyst til å gjøre i dag, da? Nå føler jeg meg fin. Med mye hår. Det er liksom meg, det. Så tør jeg å gå lørdagen i møte uten gåsehud på hele meg.
overkill Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Kun ein person får røre håret mitt. Om ho flyttar må eg flytte etter. Merkeleg så lite eksperimentell ein vert med åra.
lilja70 Skrevet 30. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2008 Ja, og spesielt på spesielle dager. Jeg har mer lyst å føle meg hjemme i meg selv enn å være moderne.
overkill Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 6 mnd etter eg fekk born følte eg meg skikkeleg uhipp. Fekk dermed den lyse ideen at eg skulle sitte hårmodell. Gratis klipp samt ultramoderne frisyre skulle stable sjølvkjensla på beina igjen. Eg vart så moderne at dei færraste skjønte at det var nett det eg var (moderne altså). Har sidan denne ulukksalege opplevinga skjønt kor viktig det er med fastfrisør som ikkje vil deg vondt.
lilja70 Skrevet 30. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2008 *Humre* Har hatt noen sånne, ser liksom ikke for meg at guttungen sin konf er dagen for å prøve ut nye varianter av tenåringsmor...
overkill Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Det syns nok ikkje han heller:) Lukke til med konformasjon!
Gjest Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 Jeg gjorde feilen å gå til frisør og si "Bare gjør et eller annet."
piano♫ Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 Konfirmasjon nå i helga? Og jeg skjønner deg innmari godt. Frisører skal lytte til hva en har å si, ferdig med det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå