Arb.ledig husmor Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Det=bil? Det er lengre til Bergen enn med båt... Men hvordan skal du få en båt over fjellet da? Luftskip`?
Sjokoladekaka Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 har høyrt det før:) det er berre tull;)
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Nei, altså.. jeg har ikke peil! Men det var visst dette som sto på russekortet til sambo i sin tid, men han husker ikke "pointet"...
Sånn kan det gå Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Det er ikke noe "poeng" det er bare en tullesetning.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 jeg vet heller ikke, men når vi snakker om russekort. på venninna til søster sitt så står det: jeg kommer ikke til himlen om jeg stopper å drikke, jeg risikerer bare å komme edru til helvete den er bra :-)
Gjest Skrevet 30. april 2008 #9 Skrevet 30. april 2008 Og jeg som trodde at det het "Det er lengre til Bergen enn med fly..." Ikke at det gjør vesensforskjell for meg, akkurat... :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. april 2008 #10 Skrevet 30. april 2008 kakao: "jo, om ho bor i innlandet, så".. var kommentaren jeg fikk fra sambo på den. Nå sitter han bare og ler, men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor den er så morsom!
prebs Skrevet 1. mai 2008 #11 Skrevet 1. mai 2008 Øystein Sunde har en setning i sangen "Det var det året det var så bratt" som heter "...og det er lengere til London enn med fly." Kanskje det er der han har tatt det fra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå