Gå til innhold

hadde aldri trudd jeg skulle si dette...

Anbefalte innlegg

Skrevet

men jeg gleder meg bare mer og mer til fødselen, ser på alle fødsler, norske/svenske jordmødre, sykehuset osv, og kjenner det kribler helt vilt, jeg gleder meg så til det er min tur igjen... (hadde en tøff fødsel sist) og jeg vet det kommer til og bli vondt, men like vel, fy og jeg gleder meg til og dele den opplevelsen med han jeg er sammen med nå... bare 2 mnd igjen nå da, hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg også:D Men siden jeg er førstegangs så forandrer det seg fra dag til dag da:p

Men blir hærlig å møte lille i magen, endelig:)

Jepp, er jo bare 2 mnd igjen:) 31 uker jeg også:)

Skrevet

Ja det er helt fantastisk. Nå går ikke tiden så sakte lenger heller. Og magen blir jo bare større og større så det er så mye tydeligere nå enn før at vi nærmer oss! Jeg har aldri gledet meg mer til noe!

Skrevet

ååå, vi 3, har jo termin ganske likt da:) moro og se at flere gleder seg:) jeg ruet meg så veldig 1 gangen, så er så godt og ha den følelsen her:) jeg vil bare at det skal bli juli jeg nå, hehe

Skrevet

Ja jeg gleder meg helt sinnsykt til Juli. Tenkte i begynnelsen av graviditeten at det måtte bli ganske skummelt å være så langt på vei som jeg er nå fordi da var fødselen så nær. Men jeg gruer meg ikke ett sekund! Jeg kan bare ikke forestille meg gleden inni meg når jeg kjenner at jeg virkelig har rier. Det må være helt sinnsykt deilig!

Skrevet

ja ikke sant..:) gleder meg til det er rier jeg og ikke bare de plagsomme og vonde kynnerne mine:( de sier det er mer normalt med vondere kynnere andre gang.. men herregud a... slitsomt jo.. hehe.. heller rier da, for de gjør jo faktisk noe nytte for seg, hehe!

Skrevet

Jepp, vi går får rier! Hehe. Hvor gammel er sønnen din? Og hva venter du nå?

Skrevet

han ble 2 år nå 21 april:)også venter jeg en gutt til.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...