Gå til innhold

Min sønn beskriver sin gravide mor;-) Herlig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her en morgen lå min minste sønn ved min side i senga, da jeg snur meg fra den ene siden til den andre( noe som ikke er gjort i en bevegelse)humrer han litt mens han sier du er jo som en trillende kule, hehehe han får sagt det.Og det skal også sies jeg ikke er så stor, får stadig komentarer på at jeg ikke er stor, men det syntes tydligvis min herlige minste sønn;-) Og det føles jo slik også da.

Han utbrøt også i morges litt overasket "hei mamma, så store pupper du har fått" tihi....Stemmer også, har måttet oppp 2 str:-) hehehe han blir 5 år i slutten på Juli. Er kjempe opptatt av denne lille som snart skal komme;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så morsomt at han er med på hva som skjer.

Dattera mi er bare litt over 2år. Hun har begynt å snakke om lillebror i magen men er mest opptatt av å nusse han og prompe han (blåse for å lage prompelyder på magen min)

Skrevet

Jeg jobber i barnehage og der er en gutt som er spesielt opptatt av magen min. Hver morgen når jeg kommer, spør han hvordan babyen min har det. Og han kommer alltid med forslag til navn til henne som han har tenkt på hjemme. Når vi har hvilestund, pleier han å ligge på magen for å høre om han hører henne! Synes det er helt utrolig søtt!

Skrevet

Herlig da, hver alder har sin sjarm. Da jeg ventet min 2. var 1 mann 2 år. Og det er helt anderledes å gå gravid denne gang. Selv om jeg nøt forrige svangerskap med en 2 åring ved siden,så er det noe ekstra denne gang.

En sønn på 7 år og en på snart 5 år har litt mer spørsmål, og engasjerer seg på en helt spesiell måte. Har vært med på kontroller, og viser virkelig interesse for det. Har jo fått spørsmål om å få bli med på fødselen også, hehehe men vi ble enige om de heller skulle få komme opp på føden etter nurket var født hvis det lot seg gjøre....Det var ikke helt greit, men ok:-) Kan høre det sankker med vennene sine om at de skal få en baby og at de gleder seg. Det varmer et mamma hjerte! Kunne fortalt å fortalt, jeg er så stolt over prinsene, men stopper her.

Skrevet

Så deilig:-) Jobber også i barnehage på stor avdeling, og der er det mange med forslag til navn og mange spørsmål:-) De er herlige!

Skrevet

Hehe, det kan jeg tenke meg at du kunne. De sier og gjør så utrolig mange søte ting! Sikkert greit at de kommer etter fødselen. De må jo glede seg kjempe masse. Er nok veldig spesielt for dem å vite at de skal få et lite søsken som de skal passe på for resten av livet:-)

Skrevet

Håper bare de syntes det er like spennede når babyen kommer ut også;-) At det ikke bare blir en liten plage, hehehe, det er vell der vi foreldre får en utfrodring å finne en balanse.

Gleder oss til utfordingen;-)

Skrevet

Hehe, du kan nok ikke unngå at h*n blir en liten plage for dem til tider. Sånn er det med småsøsken. Men så er det jo heller ingen som er så knyttet til hverandre som det søsken er!

Skrevet

Ja barn er morsomme. Min 5 år gamle nevø utbrøt begeistret da han hørte at jeg skulle ha barn, få se, dro opp genseren og pekte på et arr v navlen: Jeg ser det er der den er kommet inn? Ha ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...