Gå til innhold

hormoner?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om disse hormonene vi ansakffer oss igjennom svangerskapet er tilstede i lang tid etter fødsel?Eller evt hva som er vanlig tid for dem å forlate kroppen?Vet at vi har en del etter fødsel også, men nå tenker jeg på disse hormonene som gjør oss til drager noen dager!he,he:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke, men jeg håper virkelig de forlater kroppen fort! Her om dagen mistet jeg bussen hjem. Jeg måtte vente i en halvtime til neste buss og da begynte jeg å grine på busstoppet. Dette var foran andre mennesker. Tårene bare presset seg frem og jeg visste jo at det var helt unormalt, men jeg klarte ikke å stoppe de. Min søster som bor i byen kom for å treffe meg, og da hun klemte meg lo og gråt jeg samtidig. Ikke helt normalt akkurat... Hehe..

Skrevet

opplever dette selv.Er utrolig frustrende!he,he:)Jeg blir så sint så sint også på ting som jeg til vanlig ikke legger merke til omtrent en gang!Føler meg som en drittkjerring rett og slett til tider. Men de rundt meg sier at de ikke har merket SÅ mye som jeg påstår at jeg har eller føler,men de merker litt de nærmeste, som da blir mannen min. Vi skulle ha funnet ut av dette!:)Men det du og jeg kan trøste oss med er at de hormonene som gjør at vi reagerer slik vi gjør er de hormonene som gjør oss forelsket i babyene våre når de kommer...noe i den duren,husker ikke hva hormonet het,men husker godt innholde som ble fortalt av en sykepleier:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...