Gå til innhold

Dere som har født i..

Anbefalte innlegg

Skrevet

august før..Hvordan er det med kontrollene i juli??Regner med at kommune-jordmor som jeg går til skal ha sin ferie..Blir man flyttet til nermeste jordmor som er på jobb??Noen som husker??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke født i august, men har gått på kontroller på sommeren tidligere. Likedan blir det i år. Det er vanskelig, men kan hende du må finne deg i kontroller parallellt hos lege og jordmor. Hvis begge har ferie samtidig vil jeg kanskje tro at du får komme på fødfeavdelingen på sykehuset på kontroll istedet. Tror det går an her iallefall...

De begynner sikkert å vite ferie-ukene sine nå, så begynn å undersøk snart og bestil timer for hele sommeren, så har du det klart.

Lykke til:)

Skrevet

Jeg fødte i august. Og jeg fikk tilbud om å ta en ekstra tur til legen når JM hadde ferie, men alt var greit og jeg følte ikke noe behov for det.

Skrevet

Jeg går til jm og hun ba meg bestille time til fastlegen min for kontroll 14 dg før termin.

Skrevet

Jeg fødte i august i fjor, men der jeg gikk var det 2 jordmødre og de tok ferie hver sine uker. Men det var utrolig fullt da det bare var 1 jordmor tilstede, så jeg fikk ekstra time hos fastlegen. I tillegg fikk jeg nr til et legesenter i byen som hadde som oppgave å ta på seg litt sånne "akutte" tilfeller.. hvis en følte behov for en ekstra sjekk osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...