Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fra Førde el omegn her? har de noen fine mammaklær der??Ska dit neste helg og trenger sårt en mamma-penbuske...Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er dessverre dårlig med det der, synes jeg. Jeg har en dongeribukse som jeg har kjøpt der på Lindex, den er ganske ok. Såg i dag at de hadde en del sorte bukser til under 100-lappen, og noen ok topper som kan være grei når en ammer. Det skal åpne en ny butikk der nå, som skal selge litt mamma klær, men usikker på om det er mer "festklær". Tror de skal selge selskapskjoler der... Reflex har hatt noen mamma klær også... Ellers kommer jeg ikke på noe i andre i farten....

Skrevet

på reflex har de noen bukser :) men du kan og reise på en butikk for de som er litt større og se.husker ik ka butikken heite...men den er i nærheten av olefine (en cafe) på sør sida......vanskelig å forklare.

men vi har også en butikk med pen klær og selskaps kjoler tror den er på ica maxi senteret.... og på felini har de også kanskje noe sånn stort og flott, men tilbudet her er i grunn ganske dårlig. jeg kjøper joggebukser og stooore klær på sparkjøp, cubus og lignende. men lite vi kan pynte oss med :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...