Gå til innhold

Dere som har særkullsbarn, fellesbarn og er samboere.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan har dere ordnet det med gjeld, arv, hus og hjem og økonomi generelt

har dere skrevet noe ned??

fortell meg gjerne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har barn med en annen enn min samboer, men vi har ikke ordnet alt slik enda, men må det nå som vi har kjøpt oss leilighet...

Mamma og hennes mann har ingen felles barn, men mamma har meg og lillebror, og mannen hennes har en sønn.

Jeg vet at de vil at vi barna skal skrive under på at vi ikke arver noen ting før begge dør, slik at den gjenlevende ikke må kjøpe oss ut av huset demmes eller slikt.

Ulempen er at man ikke har lov til å skrive under på noe slikt før man er 18, og min lillebror er bare 14. Om papirene da skal bli gyldig må f.eks. jeg bli oppnevnt til verge for han, og skrive under for han.

Skrevet

Jeg har barn med en annen enn min samboer, men vi har ikke ordnet alt slik enda, men må det nå som vi har kjøpt oss leilighet...

Mamma og hennes mann har ingen felles barn, men mamma har meg og lillebror, og mannen hennes har en sønn.

Jeg vet at de vil at vi barna skal skrive under på at vi ikke arver noen ting før begge dør, slik at den gjenlevende ikke må kjøpe oss ut av huset demmes eller slikt.

Ulempen er at man ikke har lov til å skrive under på noe slikt før man er 18, og min lillebror er bare 14. Om papirene da skal bli gyldig må f.eks. jeg bli oppnevnt til verge for han, og skrive under for han.

Skrevet

flere??

Skrevet

Jeg har ett barn utenom og et barn med samboer. Har lån sammen på hus og bil, men skal til advokat å få satt opp testamente eller hva det nå kalles. Bare ikke kommet så langt ennå.

Skrevet

det er der vi også er, bare jeg har 2 barn fra før og sambo har ingen fra før, og nå må vi etter 3 år få ordnet noe , men hva er det beste??

Skrevet

andre??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...