thatsme Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Dattern min har fått dette:(Lurer på om noen her har hatt det og hva slags behandling de fikk?
Psyche Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Mannen min har hatt. Det endte med at de skar den ut. Han fikk lokalbedøvelse.
1 høne i haneflokken-født Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 min mor hadde det også, og ble operert for det
Yummy*Mummy* Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Har hatt det 2 ganger, men det gikk tilbake med pencillin. Men får jeg det igjen må den nok skjæres ut. Var ikke noe godt å ha det nei....
ana baroma Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Jeg har hatt det, den var ganske ekkel, så den ble tatt under full narkose faktisk. Er mange år siden da:) Husker jeg fikk betennelse i den, sånn at den sprakk osv. Ikke så gøy...:/
Mamma 06 & 07 <3 Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Hei. Jeg har hatt tvillingcyste på eggstokken. Det hadde dessverre utviklet seg så det var kreftceller i den måtte derfor gjennom harde cellegiftkurer som 16 åring. Nå har jeg fått to barn og er nesten helt frisk! Var ikke ment for å skremme deg, det er meget sjeldent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå