Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,trenger svar!har hatt mensen nå,testet neg og alt mandag,men litt annerledes blødning.men sjekka tappen nå,skulle liksom bli kjent med den da,og den kjennes ut slik som gravidtapp beskrives??har ikke vært gravid før da,men...slik det er beskrevet på pernille er den etter boka der.så sitter jeg her da og lurer om det er mulig å ha mens og gravidtapp?noen som har sjekka??...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hiver meg på her.. Jeg har ikke vært gravid, så vet ikke hvordan det er.. Har ikke fått sjekka livmortappen helt regelmessig, men alt er etter boka fra en dag før mens til el, deretter lever den sitt eget liv.. Hadde derfor et håp forrige mnd om graviditet, men nei.. Noen med erfaring?

Skrevet

Kan noen forklare meg hvordan en "gravidtapp" skal kjennes ut...? Ble lit tnysgjerrig nå.. :)

Skrevet

Hei! Jeg har litt erfaring, og jeg syns at tappen lever sitt eget liv, og absolutt ikke etter boka.. Det er alt jeg har kommet fram til.. Noen som har mer erfaring? =) Dette er første mnd jeg har sjekket tappen, noe jeg absolutt ikke ble klokere av.. :)

Skrevet

Gå inn på www.pernille.info. Synes det er mye bra på den siden:)

Skrevet

Den skal være tett lukket- plugget igjen, myk utenpå og hard inni.. =) Kan være bakovervendt..

Skrevet

Enig med lykkeliten. Jeg har to barn, venter nå nummer tre. Tappen er absolutt ikke til å stole på (har vært en ivrig tappkjenner : )). Det eneste jeg har merket meg hver gang er at den blir rimelig hard og trekker seg opp ei uke etter grav.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...