♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Hver onsdag sitter en hormonbombe i hjørnet av sofaen og har øynene klistret til svenske "Jordmødre". Godt jeg alltid er hjemme alene da, for jeg gråter og ler om hverandre så man skulle tro jeg var småtullete i hodet. Det hører med til historien at jeg er over gjennomsnittet interessert i fødsler og skal utdanne meg som jordmor. Men fytti katta! Jeg kan jo ikke fortsette å gråte sånn hvis jeg skal jobbe med det. Jeg elsker fødsler og gleder meg så over å være gravid igjen!
Kathy+Oktoberjente Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Jeg ser også på det! Kjempemoro Ler og gråter jeg også, men klarer ikke helt å se for meg at om noen måneder er det jeg som ligger der..
AO3 Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Jeg så på norske Jordmødrene i fjor med stor interesse, men nå etter at jeg har blitt gravid selv, takler jeg bare ikke å se fødsler på TV. Jeg zapper videre så kjapt jeg kan om jeg ved et uhell beveger meg innom svensk TV på feil tidspunkt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå