Gå til innhold

Kan noen anbefale meg en god baby-call?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe meg ny da jeg aldri har vært noe særlig fornøyd med den Phillipsen vi har hatt. Kjøpt for 4 år siden og kun to kanaler. Suser hele tiden og tar inn masse støy.

Så hvilke type kan DU anbefale???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Styr unna TopCom ihvertfall! Den tok inn alt mulig anna enn babyen her i gården. Nå har vi Phillips og er fornøyd med den..

Skrevet

samme erfaring som Løve82

Skrevet

Har og Philips sin, og er STOR- fornøgd med den :)

Skrevet

Vi har philips avent! kjempefornøyd. Den søker automatisk opp en ny kanal dersom det kommer forstyrelser:-)

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på hvor lenge en babycall brukes?

Skrevet

Vi har Phillips Avent og er veldig fornøyde. De har vel to-tre forskjellige i det merket nå, men vi har den uten så mye "greier". Tempraturmåler, f.eks (har hørt folk er fornøyd med den og!).

Litt stor babyunit og bruker litt mye strøm, men har aldri hatt problemer med signaler eller lyd.

Skrevet

Jeg har super nova og er veldig fornøyd, aldri hatt støy og den viser gradene det er der baby uniten er plassert. Kjekt å følge m på hvor varmt/kaldt d er i vogna...

Skrevet

hold deg langt unna top com! skikkelig møkk ,får inn alt mulig annet men ikke min lille og er viss det er kaldt ute så virker den ikke.. forstår ikke hvordan den kunne vinne på TV2 hjelper deg.

Skrevet

Jeg har samme erfaring som de over her, TopCom er ikke noe drit! Kjøpte den fordi d er et bra merke innenfor walkietalkier, mer er ikke noe bra som babycall...etter to dager sluttet den å virke :(

Vi leverte den inn og kjøpte (etter anbefalinger) Philips istedet...storfornøyd :)

Skrevet

Skulle seff stå TopCom ER noe drit!

Skrevet

har fisherprice sin. utrolig god, kan til og med høre pusten!!! :)

Skrevet

Har nettopp kjøpt phillips avent, fungerer kjempe bra inne. Har ikke prøvd den i vognen ennå, men synes babyenheten er så stor og rund, å så må den stå en meter fra barnet.

Skrevet

Jeg sier det samme som flere over her: STYR UNNA TOP COM!! For noe dritt!! Tar inn støy fra mobil og trådløst nettverk, fly osv, men IKKE barneskrik!! Den suger strøm som bare det, og man kan ikke bruke foreldreenheten mens den lader (laderen går inni høretelefoninngangen, ergo: null lyd!)....

Vi må også kjøpe oss ny, for det er ikke noe beroligende å ha en babycall man ikke kan stole på!

Så denne tråden var nyttig for meg også:)

Skrevet

Jeg ble anbefalt den fra clas ohlson og kjøpte den! Står ikke hvilket merke det er men den er noe dritt! Tar inn alt annet enn barnegråt! og funker ikke ute! Noen som vet hvilket merke det er? den er hvit og blå men gul antenne!

Skrevet

SuperNova er helt suveren! Aldri noe trøbbel. Litt dårlig batterilevetid kanskje, men det følger jo med ladere da.

Skrevet

vi har DORO og er veldig fornøyd

Skrevet

Phillips Avent, kjempe bra både inne og ute. Vi har den til ca 1000 kr men det finnes visst en til 1500 med nattasanger og temp måler på etc...

Skrevet

anonym 10.53:

Vi har også phillips avent og jeg har den i vognen. Jeg trodde grunnen for at den skal stå en meter unna barnet er for at barnet ikke skal få tak i ledningen og dermed stå i fare for kvelning. Når jeg har den i vognen så bruker jeg batteri så dermed så er det ingen ledning å få tak i. Er det derfor, eller er det en annen grunn for at den skal stå en meter unna?

Skrevet

Vi har nettopp kjøpt Super Nova babycall og er kjempefornøyd med denne.

Dette er også den eneste som er trygg med tanke på stråling. Jeg har lest om de andre og sammenlignet ganske mange typer; hadde rett og slett ikke turt å bruke andre som står og sender ut pulserende ståler hele tiden. Det er ikke garantert at de ikke får skader, men med en hjerne som er utvikling så vil jeg ikke ta sjanser.

Skrevet

Augustgutt.. philips skal stå en (eller to?) meter unna pga stråling..

Skrevet

Vi har faktisk kjøpt TopCom og er fornøyd sett i forhold til vårt behov og kostnad. Kan hende det er fordi vi bor litt usentralt da. Men jeg har den enda bare på "prøve" hjemme, og tatt godt vare på kvitteringen. De sa de hadde fått endel refusjoner i butikken da jeg spurte dem. Se sa også at jeg kunne jo bare teste den ut, og evt levere tilbake om jeg ikke er fornøyd.

Har nå hatt den noen uker, og eneste er at den skurrer litt når det er dårlig batteri. + at jeg èn gang fikk inn noen utenlandske folk som snakket.. Sikkert fra en båt, da vi bor rett ved sjøen. hehe! Gud som jeg stokk da! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...