Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 http://svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?&d=88817 Svensk-jordmødrene
litjpia06 og lillegutt08 Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Sitter å ser på nå så er bare i begynnelsen men når jeg ser på første del kan jeg si at sånn var definitivt ikke min første fødsel. Første jeg tenker på når jeg ser dette er at jeg hadde sparket til min sambo om han hadde tatt bilde av meg nedentil slik som mannen til hun første gjorde..... Jeg fikk et enormt temperament og skjelte ut alle og enhver (og jeg er ikke slik vanligvis). Tror dog at jeg kommer til å være ganske annerledes denne gang :-) Gleder meg mer nå :-)
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 30. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2008 Hehehe den kjenner jeg meg igjen i også. ALDRI om jeg hadde latt han stå med kameraet på den måten. Ønsker ikke å se den delen selv heller. Men resten av fødselen var veldig fin,
litjpia06 og lillegutt08 Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 ja det er jeg enig i. Vondt er det men gud så glad man blir når det er over, da er liksom alt glemt. Har du lang tid igjen forresten?
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 30. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2008 Har 3 uker igjen:-) Gleder meg til å få oppleve det enda en gang(har blitt fortalt av min mann dette er siste- og akkurat nå føles det rett, menååååå det er jo så fantastisk) Har en gutt født i Juli også, når har du termin? Syntes det var så fint å gå gravid på sommeren, håper du syntes det samme:-)
litjpia06 og lillegutt08 Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Da har du jo ikke lang tid igjen, kan jo egentlig skje når som helst for deg nå. Jeg har termin 26.juli så har 12 uker igjen men tiden går jo så fort at jeg er nok der plutselig jeg også. Håper det blir en knallfin sommer (som ikke er alt for varm ;-) )
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 30. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. april 2008 Det sies vell at jeg er fødeklar fra fredag av, syntes det er litt sprøtt, men jeg må vel bare vende meg til tanken. Men tror kroppen sende noen signaler når det nærme seg. Så bra du føler tiden går fort, selv har jeg følt dette svangerskapet har gått veldig sent. Nå på slutten merker jeg det går fortere, men ellers har det sniglet. Ja håper også på fint ver, sol og varme(men ikke for varmt- vanskelig å kle/ikke kle disse små nurkene.) Lykke til, håper tiden går så fort som du ønsker;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå