Emo girl Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Hei dere. noen tips for veeeldig oppblåst mage? er i 5 uke, men magen ser ut som en mage 5 mnd på vei. noen vet om noe helseprodukter som kan brukes av gravide? på forhånd takk:)
Gjest Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 det gir seg etterhvert, jeg er nå i slutten av uke 7, og magen har roet seg helt nå. dvs har ennå litt mage, men er ikke oppblåst lengre. nå er det antakelig litt mage som er kommet for å bli.
Gjest Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Spis mat med høyt fiberinnhold, drikk masse vann og et par glass biola for dagen. Det hjelper for meg, selv om jeg er rene kjernekraftverket om dagen... putre putre. Men så er jeg ikke forstoppa lenger da!
h85m Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 helt enig.. Jeg er 5+3 idag. og ser ut som jeg er gravid. herrelig.. Håper det gir seg snart. Vil heller ha ordentlig mage smiler.
dama83 Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Jeg er i uke 7 å ser ut som jeg er i uke 20:|Blir ikke lett å skjule dette til uke 12.Jeg var ikke slik med nr 1,da fikk jeg ikke mage før jeg var i uke 12.Men håper det det gir seg snart,ubehaglig å være oppblåst.Er værst om kveldene.
Emo girl Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. mai 2008 jeg er også mest oppblåst på kvelden... er egentlig glad for det da... får håpe det gir seg snart...
Nr3på vei, to tette:) Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Jeg var veldig oppblåst i sist svangerskap og det varte lenge. Måtte gå over til gravidbukser når jeg var 10uker på vei for klarte ikke å gå vanlige, enda de var ikke så trange. Nå merker je ikke så mye enda av det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå