Gjest Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 av russ...3 nydøpte jenter som skulle videre å gjøre diverse knutegreier... å her sitter jeg da...med en sovende prinsesse,og en forbaska våken onkel.ikke snakk om at man skal sove med en baby i samme rom nei...sukkh ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Artig med russ:-) Blir vel litt støy i natt tenker jeg!!! Har hørt tuting og leven allerede.......sukk.....jeg er glad jeg ikke er russ jeg:-) Deilig med sovende prinsesse da:-) Men han onkelen altså, han er jo onkel, så han må jo få passe på da vet du:-) Håper han har tenkt å sove litt i natt da!!! Det skal jeg nå ihvertfall:-) Nattinatt:-)
Reveenka Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Tipper de får en flott 1.mai! Er det ikke meldt bra vær litt nord for Østlandet, da? Husker da jeg var russ; det første offisiele arrangementet var nettopp natt til 1. mai og fy søren! så kaldt det var, bare noen få plussgrader og kaldt yr i lufta! Huttetu. Ble ikke mye sprell dennattan, for å si det sånn..... c",) Kos deg med prinsesse og onkelgutten, du!
Karomamma Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 He he, er det ikke det ene, så er det det andre! Du kan i hvert fall ikke klage på kjedelige dager
Gjest Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 jeg hører neppe mer bråk fra di tre.bor for langt på landet til det =) Dessuten samles di laaaangt unna oss. Lillle onkel er så snill at.Så lenge han slipper sove så ;o) Skal prøve han i senga igjen.Å denne gangen håper jeg han legger seg ned.Er jo en dag i morgen å... Natta du å.
Gjest Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Nei her er det ikke kjedelig.xtion er det søren meg hele tiden. Men jeg har lova å la henne få feire,å da passer jeg bærta. Her er det varmt og godt.Ganske mye vind,men 12 grader. Russedåp og fest i kveld.Selve starten på russetia ja. Jeg er glad det ikke er meg...Hadde neppe greid en kveld en gang ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå