Sjokoholikern Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Her i stavanger får man to netter på hotell etter fødselen. Men hvordan blir det med mat? Må jeg beregne masse penger til å spise i hotell-restauranten, eller er mat inkludert i "fødepakka"? ) Må jeg evt. ta heisen opp til barselavdelingen og spise der kanskje? Noen som vet? ) Var på innskriving i dag, men glemte å spørre om akkurat det...
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Jeg lå på sykehotellet sist men i tr.heim da og da fikk jeg sånne kuponger for frokost, lunch, middag og kvelds som jeg tok med meg i kantina og da fikk jeg spise så mye jeg bare klarte og orka, men om sambo skulle ha måtte han betale, men tror nok det skal inngå at du får mat ja..
Sjokoholikern Skrevet 30. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2008 Kult ) luksus da! Gleder meg til å ligge på sykehushotellet jeg. Sist lå jeg på barselavdelingen på rom med fem andre mammaer og babyene deres, fikk ikke sove mer enn et par timer pr natt, og det var aldri rolig nok til at jeg fikk sove på dagen heller. Var helt utslitt når jeg kom hjem, og gråt nesten hele tiden mens jeg var der... Så nå skal jeg nyyyte fullt ut de få nettene jeg har på hotellet!! Bare spise, sove og studere den nyfødte babyen min i ro og mak )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå