Gå til innhold

Er så utrolig lei av..

Anbefalte innlegg

Skrevet

at folk spesielt damer i 35 - 40 års alderen glaner med et nedverdigende blikk på meg og magen min! (Er ikke bare jeg som innbiller meg det, både venninner og samboeren min har også lagt merke til det når vi er ute) Det hender så og si hver gang jeg går ut,enten det er på butikken,bussen,gata ja you name it! I dag var det ei dame som glodde noe jævlig med det "huff da se på hun unge jenta som er gravid, stakkars barn som skal vokse opp med henne som mor blikk" Jeg klarte bare ikke og dy meg og sa "unnskyld meg men har du aldri sett et gravid kvinfolk før eller?" damen svarte jo visst hadde hun det, jeg svarte at "hva faen er det du glor så jævlig for da?" Hun blei helt paff og gikk! Må legge til at jeg er 23 år,men ser kansje litt mer ut som ei på 18 men herregud alikevell! Hva faen feiler det folk nå til dags?! Noen som opplever det samme?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahaha... ta det som kompliment på utseende ditt, du;)

Jeg var nettopp fylt 23 da jeg fikk eldste:) ...hmm...jeg fikk ikke slike blikk.... ser vel gammel ut da;)

Skrevet

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Skrevet

Hun fikk sikkert et annet syn på unge gravide etter at du hadde snakket til henne......

Skrevet

Hvis du snakket sånn til en voksen dame, ville jeg hatt problemer med å tro at du er 23 år, men....

Kan det være noe du innbiller deg? Hvordan går du kledd/sminket osv, kan det være en annen grunn til at de stirrer??

Jeg var 20 når 1.mann kom (er 29 i dag, ser ut som 22), mange i jentegjengen fikk barn mellom 18-23 år, og ingen av oss fikk sånne blikk.. Kan det være at de stirrer pga fjortisoppførsel? (tenker på; hva faen glor du så jævlig på? osv)

Skrevet

Jeg ser på alle gravide jeg møter jeg.

Gravide damer er utrolige flotte uansett!

Mulig du ser ut som 18 år , men du høres ut som 13 år....

Skrevet

He he, tenker litt sånn jeg også. At det er hvordan man ter seg....Du tapte jo med en gang du åpnet munnen, og la alt til rette for at fordommene skulle bli værende hos denne damen.

Det å sette folk på plass med en kommentar krever noe mer, litt mer finesse og klasse. Noe som viser at du er hakket over dem, det er DA de føler seg dumme, ikke når man er vulgær og fjortis i kjeften.

Jeg tror jeg hadde begynt å le av deg hvis du slang noe sånt til meg, he he

Skrevet

Mulig du er 23 år i fysisk alder, men psykisk vil jeg anslå 13, MAX

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...