Gå til innhold

deppa....

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil bare ha ut litt frustrasjon..

hadde spontan abort i februar..slitt for å bli gravid...vil liksom ikke bli gravid føler jeg...selv om fra februar til nå ikke er lenge i forhold til mange andre er det lenge for meg..

ikke nok med det, men fikk vite i dag at min svigerinne hadde blitt gravid..da datt jeg helt ned i kjelleren..klarte ikke glede meg på hennes vegne i det hele tatt..har bare grått og følt meg uvel i dag...det var liksom jeg som skulle vært gravid, ikke henne...

jeg hadde hatt 2 mnd igjen jeg om jeg ikke hadde mistet...er litt tungt..

men men.. må prøve å gå videre...jeg skal bli gravid igjen jeg også..

har forresten ikke fått mensen om jeg tenker meg om , skulle hatt på mandag...oj..jaja..tør ikke ta noe test enda..skuffelsen blir bare kjempestor om den er negativ..

sorry...ble mye klaging..men godt å få det ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff... Ønsker all lykke til! Håper virkelig det ordner seg for dere også! Ikke gi opp håpet og ønsket! ;)

Skrevet

Er lov å lufte seg når det er på det tøffeste!Kjenner meg igjen hos deg...Hadde MA 10 sept og ikke blitt gravid etter det..Men må ikke gi opp!!Snart er det din tur!!

tanker og klem

Skrevet

takk for svar...

godt med noen oppmuntrende ord..hehe

håper det blir din tur snart også:)

fortsatt ikke fått mensen heller...spennende

Skrevet

hei du. forstår at du er deppa, og det er selvfølgelig helt lov å være det... :)

ønsker deg lykke til, kanskje du faktisk er gravid???

klem fra meg:)

Skrevet

ja tror nesten jeg må kjøpe meg en test i dag, men jobber på apotek, så er litt rart å kjøpe test der jeg jobber, men jeg må jo bare, tar for lang tid å vente på de billigtestene..hehe...

pratet med hun svigerinnen min i går, fortalte jeg hadde sittet i boblebad, og da sa hun, ja da blir ikke vi gravid samtidlig i alle fall, for er livs farlig å sitte i boblebad når man er gravid....

for det første ville jeg ikke bli gravid samtidig med henne, og tror ikke det er livs farlig å sitte i boblebad.... er ikke det eller????

Skrevet

Nei det tror jeg ikke heller! Men det er vel kanksje ikke anbefalt å bade når man er langt kommet pga faren for infeksjon når en bader i skittent vann.

Lykke til, og tankene du har er det lov å ha!

Ha du testet deg nå?

Skrevet

ja det er det, men jeg visste jo ikke om jeg var gravid, og da er det jo ikke farlig, og ikke i privat boblebad...hu derre altså..hehe

ja jeg har testet meg...tør ikke slippe gleden helt...var en tydelig strek og en svak...

så har bestilt fra billigetester..så lurte på om jeg klarer å teste meg til jeg får de:)

et bitte lite yeh...litt lykke kan jeg ha nå..spennende..

Skrevet

JIPPI JIOOI....jeg er gravid..måtte kjøpe en test til i dag, tok den nå og det stod GRAVID...moromoro....

ønsker alle andre lykke til på ferden...strør lykkestøv til dere andre:)

Skrevet

Gratulerer sååååå masse!!!

Jeg strør litt av lykkestøvet på meg, og håper jeg snart er like heldig som deg!

Lykke til videre!

Klem fra

Skrevet

Gratulerer så myye!!!

Det var hyggelig å høre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...