Gå til innhold

Nei, dette ble ensomt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen her nesten jo ;-( Så nå logger jeg meg på nettbanken for å betale restskatten her i heimen og så køyer jeg. Har hatt en hektisk dag. Gummismannen bortreist (noen ser champions league på puben nede i gata, mens andre må dra over til England for å se kampen live..) så i dag fikk jeg 3 stykk gummisjenter klare for skole og barnehage, levert, vært vitne til bilulykke og meglet mellom kranglete og sure menn om skylda for dette og likevel rakk første møtet mitt kl 8:00 i dag ;-)

Og siden har det gått slag i slag. Avslutningen for kollegaen gikk greit. Holdt en grei tale tror jeg og taklet det greit. Men slet ordentlig da fyren holdt takketalen for da piplet tårene frem her... Æsjogæsj, kjedelig med følelser!

Ser også endelig ut som om vi har funnet en vaskedame som vil vaske huset vårt (har letet i 1 år, ikke lett å finne rimelig og "hvit" hjelp). Så til helgen kan jeg se frem til rent hus!

Nei, dette ble da rene avhandlingen.. Skumle greier det der med å snakke med seg selv ;-))) Natta!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi for en dag!!!

Er en rask tur innom bare og her er du alene...

Fint at det gikk bra med avslutning og tale idag da, selv om det har vært nok action ellers!

Tårer er en naturlig del av slike tilstelninger det - you`re just human:-)

Her er det konfirmasjonsforberedelser an mass.....men har drukket kaffe og Baileys på terrassen i kveld da:-) Vil ikke stresse.....

Natta på deg også:-)

Skrevet

Jeg er nesten her :)

Leser som vanlig på mobilen da... For en stressende dag, huttetu!!

Heldige Gummismannen, da!! Vi andre må være hjemme og se på Champions League i stua (heia Liverpool, vil ha dem i finalen med "mitt" lag.....)

Forresten så ser jo ikke jeg på... Jeg sitter på verandaen :)

Skrevet

innom en snartur..Er babyruss barnavakt i natt ;o) å da skar det seg med onkel og søvnen...

Han joddler rundt her å er mer enn våken.

ser ikke fotball jeg.ikke planer om jeg gjør,hehe

Skrevet

Hei Tårnfridgummis... Jeg vil gjerne leke med deg, men nå er vel ikke du her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...