Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Får ikke til å rocke beint jeg, hvis dere skjønner hva jeg mener, hehe.. Rockeringen er alltid høyere oppe på den ene siden, flere?? Hva gjør jeg galt mon tro?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 du må rokke mot høgre, så ein gang til mot venstre
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Samme her!! myye høgere oppe på venstre sia, hmm skal det vere sånn? uff er heelt blå på sideflesket etter to dager med 1 min rokking.. gjør jeg noe galt, gjør jo noe så inforjævelsk vondt!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 HI her.. Haha, klarer bare den ene veien jeg foreløpig altså.. Er ikke enkelt syns jeg! Og så innigranskauen vondt da! Håper for guds skyld dette funker altså!! Er gul og blå på venstre side, ingenting på høyre..
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 ja, viss ikke blir jo resultatet sjeivt... viss du skjønner?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 Herregud, dere trenger ikke rocke begge veier. Anonym over her er jo helt på jordet!! Ringen flytter seg jo rundt uansett hvilken vei du rokker. Og til deg HI: Hvor lenge har du rokket? Jeg klarte heller ikke å ha den rett i begynnelsen men nå har jeg rokket i godt over 1mnd og det er myyye lettere nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå