snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Kanskje teit spørsmål men... Fødte for 3 mnd siden, og håret mitt har nylig begynt å falle av... mister masse hår nå... helt sykt.. Og jeg har veldig tynt- lite hår... Så hadde jeg tenkt meg en tur til frisøren og klippe meg og farge håret. Da lurer jeg på om det kan vare dumt å farge?? siden, jeg mister så mye nå, blir håret mer slitt da?
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 For det første så mister du ikke noe mer hår enn før du ble gravid:o) Man mister vanligvis opp til 100-150 hårstrå om dagen. Men når man går gravid så mister man ikke like mange, siden da tar kroppen vare på alt omtrent.. Så når babyen kommer ut, og litt etter det der hvor du er nå tenker jeg, mister du alt håret du skulle ha mistet på de 9 mnd, pluss det håret du skal miste idag.. Derfor virker det som om du mister sinnsykt mye hår, og at håret blir tynnere.. Men det blir ikke tynnere enn før du ble gravid.. Er derfor man ofte har så flott og tjukt fint hår i svangerskapet.. Bar gå til frisøren og klipp deg og farg håret ditt du.. Stusse tupper hjelper uansett. Kan gjevne det litt, så det virker fyldigere. Og sette inn en frisk og fin farge:o) Håret blir ikke så slitt av en farge..) Ikke hos frisøren hvertfall. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå