Trønderbærta Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 I dag er det 1 år siden overhalla-drapene skjedde, og jeg kan fremdelse ikke skjønne at "litj-tausa" cicilie er borte. Var på grava og i åpen kirke i dag, kjempe fint ordnet, mye folk og masse blomster. Så i dag føler jeg meg helt "tom" på en måte, vanskelig å forklare, prøver å gjøre ting, og sitte minst mulig for da kommer alle tankene igjen. Måtte bare få ut noen følelser.
Northernlights Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Så utrolig trist,den saken. Bra de ikke glemmer dem, og markerte dagen. På en fin måte,samtidlig som trist sikkert?
Trønderbærta Skrevet 30. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2008 Ja, er vennine me mammaen hennes (cicilie). Har også snakket en del med Anne-Grethe men kjente henne ikke såå godt da!
MiPE Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Du får fortelle henne at vi er mange her som sender gode tanker til henne:-)
piano♫ Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Veldig sterkt å lese avisa i dag. Dette er bare trist og urettferdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå