Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Hvis dere ser noe her inne som " DU" syns er dumt, kan du ikke bare overse da? Istede for å svare tullete innlegg f eks,,,, En under her som tydelig ga beskjed at det var teit spørsmål.... Hvorfor gidde???
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 helt enig med deg. må ikke svare på det en synes er dumt.
Gjest Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Er SÅ enig!! Blir helt skremt over hvordan folk oppfører seg jeg. Gjemmer seg bak anonymknappen og blir til frekke monstre! Hvorfor er dere anonyme forresten...?
Smiiil :o) Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Dette vil jeg også skrive under på. Folk kommer med så mange tullete kommentarer. Jeg for mine del mener at ingen spørsmål er for "dumme" her inne. Og dersom det er noen som mener det, så er det jo bare å holde seg unna den tråden.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Akkurat det jeg skulle frem til ja. he he...Så dere som er dum! Back off!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 La være å svare om det er "dumme" spørsmål eller la være å svare om man ikke gir det svar som forventes/uenig?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Å være dum er pr. definisjon å være uintelligent... Så da faller vel HI greit innen den kategorien med overskriften sin? Korrekt skal selvsagt være "så dumme dere er"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå