Gå til innhold

Et spørsmål om salami..igjen! ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan vi spise det eller ikke?? Noen sier" jada bare spis" og andre sier "nei er du galen??" Ble ikke så mye klokere av å lese på matportalen.. Det stod det bare at man ikke skulle spise vakumpakket pålegg på slutten av holdbarhets datoen...

hjeelp??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der står det jo at man ikke skal spise spekemat, salami er spekemat. Men gjør som du vil, noen føler seg trygg med salamien fra Gilde for den er frosset, mens noen fryser selv.

Skrevet

Oki. Takk for svar.. Pleier ikke å spise det men av en eller annen merkelig grunn fikk jeg lyst på det nå.. Kjøpte meg en pakke i dag men har ikke spist av den.. Dropper det da ja..

Takk! :)

Skrevet

Jeg ser ikke på det som farlig, så lenge pakken er nyåpnet. Har spist det både tidlig i svangerskapet og for noen uker siden. Men gjør som du vil:-)

Skrevet

Det er aldeles IKKE FARLIG å spise salami! JA det er spekemat, men kjøper du en ny pakke i butikken og lenge føre den går ut, er det trygt!!! Dette har mange jordmødre og leger sagt til meg på ullevål... Og jeg hører dette flere andre steder... Man må ikke være altfor hysterisk..... Men selv spiser jeg aldri salami eldre enn 3 dager i kjøleskapet selv;) Jeg har spist det inni mellom siden jeg ble gravid og er 25 uker;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...